تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 10:17

با حضور سرپرست ورزش وجوانان استان و حمایت فرماندار گچساران؛

جلسات هم اندیشی برای برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان کشور در گچساران برگزار شد /+تصاویر

جلسات هم اندیشی برای برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان کشور در گچساران برگزار شد /+تصاویر
رویداد تاریخی مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان ایران از روز 6 اسفند در گچساران یادمان شهدای اسلام آباد آغاز خواهد شد.

گچساران ؛ بام نفتی ایران و یکی از شهرهای هندبالی استان از ششم تا ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ میزبان ۲۴ تیم نوجوان هندبال از سراسر کشور خواهد بود.

به گزارش“صبح خرد”، به همین منظور هیات هندبال استان به همراه و همگام با هیات هندبال شهرستان گچساران چند روزی است که جهت مطلوب برگزار کردن این مسابقات جلسات متعددی در سطح استان و شهرستان ترتیب داده و با هم اندیشی با مسئولان استان ،شهرستان و اداره کل ورزش وجوانان تلاش می کنند به بهترین شکل ممکن از تیم های شرکت کننده میزبانی کنند.

به همین منظور ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان گچساران ، مسئول تربیت بدنی شرکت نفت گچساران،نمایندگان آموزش وپرورش،ورزش وجوانان،شهرداری و اورژانس در کنار مسئولان هیات هندبال استان و شهرستان جلسه هم اندیشی برگزار و آخرین مصوبات و تصمیمات برای برگزاری و اسکان تیم ها اتخاذ شد.

فرماندار شهرستان گچساران برگزار این مسابقات را برای ورزش شهرستان و استان مهم شمرد و گفت : لازم است تمام ادارات ،نهادها و مدیران در سطح شهخرستان نسبت به همکاری با مسئولان برگزاری اهتمام داشته باشند و تلاش کنند بازی ها و مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

روانبخش دیهیم با اشاره به سابقه روشن گچساران در ورزش گفت : شایسته است ورزش در سطح شهرستان جدی گرفته شود و هر چند شرایط اقتصادی فعلا مناسب نیست اما باید بدانیم ورزش نقش مهمی در سلامت جامعه دارد و می تواند از بروز خیلی از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرده و برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان ایران در سطح شهرستان الگویی خوبی برای جوانان و نوجوانان برای ورزش کردن است.

وی از تمام مدیران ادارات خواست همکاری و هماهنگی لازم به هیات هندبال و ورزش وجوانان شهرستان را داشته باشند و گفت : گچساران و ورزش شهرستان باید سربلند این رویداد بزرگ باشد و در حین برگزاری و شرایط مسابقات تمامی مراحل  رصد خواهیم کرد تا انشالله میزبان شایسته ای باشیم.

واحد نیروی انسانی و تربیت بدنی شرکت نفت  و آموزش وپرورش گچساران بیشترین حمایت ها و همکاری ها را با هیات هندبال استان وشهرستان برای برگزاری بهتر به ویژه در حوزه اسکان تیم ها داشته به گونه ای ایوب مقیمی مدیر آموزش وپرورش و مهندس علیپور مسئول نیروی انسانی و یزدان شناس مسئول تربیت بدنی شرکت نفت از اوایل برنامه ها و جلسات همواره پای کار بوده و باید گفت نقش ماندگاری در حسن برگزاری مسابقات ایفا کرده اند.

در این جلسه مسئولان هیات هندبال استان و گچساران،نماینده آموزش وپرورش و شهرداری و شورای شهر،میراث فرهنگی و گردشگری ،پتروشیمی گچساران ،اورژانس و فوریت های پزشکی،مسئول تربیت بدنی شرکت نفت و مدیر ورزش وجوانان شهرستان گچساران آخرین اقدامات انجام گرفته ،مشکلات پیش رو و چالش های مهم برگزاری مسابقات در تمامی حوزه ها را تحلیل و به اطلاع فرماندار رساندند.

ورود عصرگاهی بهروز جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش وجوانان و حضور میدانی در کنار هیات اجرایی برای بررسی شرایط و بازدید از سالن ها و خوابگاه های اسکان نکته قابل تامل و تقدیر روند برگزاری بود.

جهانبخش خود راسا وارد کار تهیه و تمهید شده و تاکید کرد ؛ هر کمک و مساعدتی لازم باشد  برای برگزاری احسن و مطلوب مسابقات  انجام گیرد و هیات هندبال را باید یاری کرد چرا که برگزاری مطلوب مسابقات برای ورزش استان مهم و حیاتی است.

سرپرست ورزش وجوانان استان با تقدیر از حمایت های استاندار استان از ورزش گفت : روحیه ورزشی و ورزش دوستی استاندار قوت قلب جامعه ورزش استان است و امیدواریم همان گونه که تا الان در کنار ورزش بوده و همراهی کرده از این پس خاصا در چنین میدان های حمایت ها دوچندان شود.

جهانبخش افتخارات و کسب عناوین مهم ملی ورزش هندبال در استان را شایسته تقدیر دانست و گفت : همان گونه که استاندار گفت و حمایت کرد یقینا ما نیز پیرو حمایت های دکتر احمدزاده خود را کنار هندبال و سایر ورزش های استان میدانیم و قطعا برای برگزاری خوب و مطلوب مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان ایران در گچساران از تمام ظرفیت های استان استفاده خواهیم کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.