تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 9:51

با حضور عضو کمیته ملی المپیک ایران؛

مراسم افتتاحیه مسابقات هندبال نوجوانان ایران در گچساران انجام شد/+تصاویر

مراسم افتتاحیه مسابقات هندبال نوجوانان ایران در گچساران انجام شد/+تصاویر
افتتاحیه مسابقات هندبال نوجوانان پسر ایران به میزبانی گچساران یادواره شهدای اسلام آباد عصر امروز 7اسفند 1400با حضور عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک ایران،سرپرست و معاون ورزش وجوانان استان،رئیس اداره ورزش وجوانان گچساران ،فرماندار و فرمانده سپاه گچساران و اعضای هیات هندبال استان و شهرستان در سالن ورزشی پد خندق برگزار شد.

به گزارش“صبح خرد” از گچساران ، با حضور مسئولان استانی ،شهرستانی و سید عبدی افتخاری عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک ایران آئین رسمی آغاز مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان و آکادمی های هندبال ایران به میزبانی گچساران برگزار شد.

روانبخش دیهیم فرماندار شهرستان گچساران ضمن خیر مقدم به تیم های شرکت کننده ومهمانان  گفت : انشالله با خاطره خوبی گچساران را ترک کنید و افتخار می کنیم که میزبان ۲۲ تیم هندبال نوجوانان از سراسر ایران هستیم.

وی افزود : گچساران بام نفتی و شهر ایثارگران است گفت : خدا کند میزبان خوبی برای شما باشیم و بدانیم که ورزش برای ایجاد دوستی و اتحاد و تبادل فرهنگی است و ورزش به ما یاد میدهد چگونه در کنار هم زندگی کنیم و اساسا فرهنگ ورزش یعنی مبارزه و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

دیهیم گفت : در کشورهای توسعه یافته به ورزش به عنوان یک بستر فرهنگی درآمدزا نگاه می کنند  و ما باید ورزش را جدی گرفته و گچساران با این همه استعداد و ظرفیت باید دیده شود و شرایط برای بروز و ظهور استعدادها در سطح شهرستان باید آماده شود.

سید عبدی افتخاری عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک ایران گفت : گچساران قریب ۱۰۰سال پرچمدار ورزش استان بوده ودرخشش زیادی در سطح ملی داشت و امروز میزبان مسابقات هندبال کشور است که از تمام کسانی که در برگزاری این مسابقات تلاش و کوشش کردند تشکر میکنم.

افتخاری خطاب به نوجوانان هندبال ایران گفت : قدردان تلاش مربیان و کادر سرپرستی خود باشید و بدانید که روی سکو رفتن مهم است اما مهمتر از آن نشاط و تندرستی و طاعات و بندگی خدای کریم است.

وی ضمن تشکر از مجموعه شرکت نفت گچساران به سبب توجه جدی به ورزش شهرستان گفت: همان گونه که وزیر ورزش نظر به توسعه ورزش در تمام کشور دارد ،انشالله روزی شاهد حضور میلیونی نوجوانان و جوانان کشورمان در باشگاه ها باشیم و آرزو میکنم گچساران به روزهای خوش ورزش خود بازگردد.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان گفت : در راستای توجه و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید مقام معظم رهبری معتقدیم که توجه و توسعه ورزش باعث روی آوردن جوانان ونوجوانان به ورزش شده و نسل های جدید را به عنوان رویش انقلاب به جامعه معرفی کند.

وی حضور سید عبدی افتخاری در بدنه ورزش کشور را یک ظرفیت و فرصت دانسته و گفت : حضور این چهره خاص ورزش استان در سطح اول ورزش ایران غنیمت است و باید از مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به سبب توجه و اهتمام در جهت کم به ورزش استان تشکر می کنم.

بهروز جهانبخش افزود؛ در تمام کشورهای توسعه یافته توجه به ورزش یکی از شاخص مهم توسع یافتگی است و ثمرات این توجه در رشد شاخص های زندگی به روشنی معلوم است.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان ضمن خیر مقدم به تیم ها و کادر فنی آنها و تشکر از تمام عوامل اجرایی گفت : هیات هندبال استان و شهرستان گچساران در روزهای اخیر برای بهتر برگزار کردن این مسابقات با تمام تلاش و انرژی وقت گذاشته و با توجه به کمبود امکانات در استان ولی فرماندار،سپاه و نیروی انتظامی ،اعضای شورای اداری،شهرداری و شورای شهر و شرکت نفت گچساران برای مطلوب برگزار کردن مسابقات همراهی مسئولانه داشتند.

وی گفت : ورزش هندبال نقشی در امروز ورزش استان دارد که روزی تیم فوتبال شهرداری یاسوج داشته و میشود گفت پرچمدار ورزش استان، هندبال است که موفقیت ها و قهرمانی های پیاپی باشگاه فرازبام خائیز در رده های مختلف سنی در کنار حضور نفت و گاز گچساران در لیگ برتر از جمله نمودهای بارز این موفقیت است.

۲۲ تیم شرکت کننده در این مسابقات از جلو جایگاه رژه رفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ورزشی یکشنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

شما چه خبرنگار ورزشی هستین که نامی از اداره ورزش وجوانان گچساران نیاوردین