تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 11:57

طرح ابتکاری آموزش وپرورش دهدشت ؛

اسامی نفرات برگزیده

اسامی نفرات برگزیده
کارشناس مسئول فناوری اطلاعات آموزش وپرورش دهدشت گفت : مسابقه دانش فناوری اطلاعات دانش آموزان پایه ششم طرح ابتکاری آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه است که جهت ایجاد انگیزه در دانش آموزان اجرا می شود.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت با تقدیر از واحد فناوری اطلاعات گفت : در راه تعالی دانش آموزان شهرستان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش“صبح خرد”از دهدشت ، سید فضل الله گنجی پور افزود : فناوری اطلاعات از علوم جدید و روز است که در تمام حوزه ها و شاخص ها کاربرد فراوانی داشته و زندگی بشر در آینده نزدیک عموما بر اساس فناوری اطلاعات خواهد بود.

محسن باستان گفت : مسابقه دانش فناوری اطلاعات دانش آموزان پایه ششم طرح ابتکاری آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه است که جهت ایجاد انگیزه در دانش آموزان اجرا می شود.

وی افزود : در این مسابقه، ۱۱۹ دانش آموز برتر مدارس ابتدایی  در مرحله شهرستانیhttps://www.aparat.com/sobhekherad.ir به رقابت پرداختند.‌

باستان در مورد شیوه ارزشیابی مسابقه گفت : هر دانش آموز همزمان توسط دو داور، بر اساس فرم مخصوص به صورت کار عملی ارزیابی می شد.

در پایان این دوره ؛ شایان رویا ،ارشیا کشاورز پور از دبستان شهید احمدی روشن (شاهد۲) و نیایش رحمتیان از غیر دولتی سما نفرات اول به طور مشترک ،امیر علی آرام از دبستان شهید احمدی روشن(شاهد ۲)نفر دوم و سید امیر مهدی موسوی آزاد از غیر دولتی خوارزمی نفر سوم شدند.

نمرات و امتیازات کسب شده تا نفر ۲۵ در ادامه می بینید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

EKH یکشنبه , ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

چه سودی برای دانش آموز دارد؟
وقتی کسی در زمینه ای که پیشرفت می تواند داشته باشد به آن سمت سوق داده نمی شود.

سورن دوشنبه , ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰

تبریک به دختر خواهر عزیزم.
زنده باشی افتخار فامیلی

نتتتتت سه شنبه , ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳

ننتتتا