تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 16:04

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چرام در گفت وگو با

علی یاری زاده

رفع تصرف بیش از ۸هکتار از اراضی ملی شهرستان چرام

رفع تصرف بیش از ۸هکتار از اراضی ملی شهرستان چرام
کشاورز فرمانده یگان حفاظت شده ستان چرام از رفع تصرف ۸۸۷۵مترمربع از اراضی ملی شهرستان چرام خبرداد

 از ۸هکتار از اراضی ملی شهرستان چرام رفع تصرف شد.

به گزارش“صبح خرد” از چرام ؛در حالیکه این روزها تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱می باشد و اکثر مردم در سفر و گردش با خانواده های خود به سر می برند اممدیر منابع طبیعی چرام و  نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چرام شبانه روز در حال صیانت و دفاع از منابع ملی و طبیعی می باشد.

عبدالمحمد کشاورز فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چرام در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به فعالیت های این نیرو در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱بیان کرد:گشت مداوم در مناطق سردسیری و‌کوه ها به منظور جلوگیری از ریشه کنی گیاهان مرتعی و جلوگیری از کوچ زودهنگام با برگشت دهها تریلر و کامیون و سایپا انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چرام با تشکر از دادستان محترم چرام و مدیر منابع طبیعی چرام  گفت :با هماهنگی و همکاری دادستان محترم و شجاع چرام در این چند روز؛ ۸۸۷۵۰مترمربع از اراضی ملی رفع تصرف داشتیم.

وی بیان کرد:در این ۸هکتار از راضی ملی عده ای با نهال کاری و دیوارکشی و تصرفات غیرقانی اقدام به تعرض و تصرف به منابع ملی شهرستان چرام داشتند که برابر قانون رفع تصرف شد..

کشاورز افزود:همچنین در این چند وز تعطیلی ۱۱۵گونی زغال کشف و ضبط شد  همچنین چند دستگاه بیل و لودر که در حال تخریب منابع ملی بودند از فعالیت آنها جلوگیری و فعالیت آنها متوقف شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چرام تاکید کرد:با توجه به گشت نیروها در سطح حوزه استحفاظی کلیه تصرفات. ساخت سازه ها . دیوار کشی ها  همگی شناسانی شده و با برنامه ریزی و هماهنگی با دادستان محترم چند روز آینده اجرای تبصره یک ماده ۵۵ قانون سازمان جنگل‌ها مبنی بر رفع تصرف و تخریب  انجام خواهد گرفت.

براساس این گزارش در چند وقت اخیر با حمایت حجت الاسلام آذریتون دادستان چرام ؛مهندس عبدل نسب مدیر منابع طبیعی و فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چرام رفع تصرف و صیانت از منابع ملی و طبیعی چرام به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.