تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 21:07

در آیین تجلیل از کارگران شهرداری چرام مطرح شد:

علی یاریزاده

پرداخت به موقع حقوق و‌اجرای بیمه تکمیلی کارگران شهرداری/تکریم کارگران و‌محیط آرام و بدون تنش رمز موفقیت ماست

پرداخت به موقع حقوق و‌اجرای بیمه تکمیلی کارگران شهرداری/تکریم کارگران و‌محیط آرام و بدون تنش رمز موفقیت ماست
به مناسبت ۱۱اردیبهشت روز کارگر ، شهردار چرام از کارگران شهرداری تجلیل وتقدیر کرد.

به گزارش“صبح خرد” از چرام ؛امرپز عصر ۱۱اردیبهشت به مناسبت روز کارگر طی آئینی با حضور فرماندار چرام و امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت چرام ؛شهردار و اعضای شورای شهر از کارگران شهرداری چرام  تجلیل بعمل آمد.

حمزه بازی شهردار چرام در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری چرام گفت :امروز روز تشکر و قدردانی از کسانی را در دستور کار داریم که سلامت خود را برای سلامتی ما به خطر می اندازند وعملکرد کارگران زحمتکش حوزه بازیافت شهرداری در راستای توسعه و آبادانی شهر بسیار ستودنی است.

شهردار چرام با اشاره به جایگاه کارگر در دین و مذهب اسلام بیان کرد:رسول اکرم (ص)پیامبر مهر و رحمت بردستان کارگران بوسه زد و با این عمل به زیبایی به منزلت این قشر احترام گذاشتن ما هم وظیفه داریم قدردان زحمات کارگران عزیز باشیم..

وی با اشاره به اینکه مردم هم می توانند به کارگران کمک کنند و کمک شهروندان بدین صورت که زباله کمتر بریزند تا کمر کارگری خم نشود

شهردار چرام گفت :معتقدم رمز موفقیت ما در تکریم کارگران و کارکنان و ارباب رجوع مهم است و محیط امن و آرام و بدون دغدغه و‌تنش می تواند ساختار موفقی برای شهرداری ایجاد کند و کارگران در آرامش بهتر می توانند خدمات رسانی کنند.

شهردار چرام با اشاره به مدیریت ۸ماهه خود و توجه به کارگران شهرداری گفت :در این مدت که در خدمت کارگران و کارکنان شهرداری بودم در تمام اعیاد و مناسبت ها از کارگران و کارکنان شهرداری تجلیل نمودم .

وی با اشاره به اینکه مشکلات شهرداری های کوچک به لحاظ درآمد پایدار زیاد است ولی تلاش کردم که حقوق و مزایای پرسنل به موقع پرداخت نمایم و حتی بخشی از مطالبات گذشته آنها را نیز پرداخت کردیم.

حمزه بازی شهردار چرام اظهارداشت : در حوزه سلامت برای اینکه کارگران و کارکنان دغدغه ای نداشته باشند بیمه تکمیلی کارکنان و کارگران را برقرار نمودم بطوریکه ۵۰درصد حق بیمه توسط شهرداری چرام و ۵۰درصد بقیه از مطالبات سنوات گذشته کارکنان پرسنل پرداخت می شود تا کارگران و کارکنان عزیز دغدغه ای در این مورد برای خود و خانواده در بحث درمان نداشته باشند.

براساس این گزارش در پایان این نشست از کارگران شهرداری چرام تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.