تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 - 23:40

دادستان چرام خبرداد؛

علی یاریزاده

شناسایی و دستگیری عاملین تیراندازی در مراسم عزا/برخوردشدید قضایی با حاملین سلاح در عروسی وعزا

شناسایی و دستگیری عاملین تیراندازی در مراسم عزا/برخوردشدید قضایی با حاملین سلاح در عروسی وعزا
دادستان چرام خبر از شناسایی پنج نفر و دستگیری 2نفر در مراسم عزای امروز در یکی از روستاهای بخش مرکزی چرام خبرداد.

به گزارش“صبح خرد” از چرام ،حدود ۱۰ روز قبل بود که رییس کل محترم دادگستری استان خطاب به دادستان شهرستان چرام دستور داد: کسانی که قدرت نمایی در فضای مجازی دارند به جد برخورد شود و نیروی انتظامی کم کاری نباید داشته باشد در مراسمات عزا و عروسی مستند سازی کنند؛ دستگاه قضایی منتظر اقدام شما و مستندسازی است.

چرا هزاران تیر در این مراسمات شلیک می شود اما مستندسازی نمی شود. با کسانیکه در عروسی ها و عزا اقدام به شلیک می کنند به جد برخورد شود و اگر ادامه داشته باشد ضعف نیروی انتظامی و به پای دادستان هم نوشته می شود ما تعارفی با کسی نداریم چرا که مردم امنیت می خواهند.

در همین راستا دادستان چرام خبر از شناسایی پنج نفر از حاملین سلاح که اقدام به تیراندازی در مراسم تشییع جنازه امروز در روستای دمدره نموده بودند و دستگیری دو نفر از این افراد توسط پلیس اطلاعات شهرستان داد.

. وی افزود: حسب الامر رئیس کل محترم دادگستری استان در سراسر استان خصوصا شهرستان چرام با هیچ فردی که اقدام به حمل سلاح یا تیراندازی با سلاح در مراسمات شادی و عزا نماید مماشات نخواهد شد و با شدیدترین قرار تامین و مجازات حبس، جزای نقدی و ضبط سلاح به نفع دولت برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.