تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 - 0:37

گزارش مردمی؛

شهرداری و اداره برق به مشکلات روشنایی پارک جانبازان رسیدگی کنند

شهرداری و اداره برق به مشکلات روشنایی پارک جانبازان رسیدگی کنند
برخی شهروندان دهدشتی ساکن در حوالی و نزدیک پارک جانبازان که اتفاقا از پارک های مناسب با جانمایی خوب و تقریبا جدید شهر دهدشت است خواستار توجه جدی شهرداری و اداره برق برای حل مشکل روشنایی پارک شده که مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد می کند.

به گزارش“صبح خرد” از دهدشت ،موضوع مهم  اعتراض شهروندان دهدشتی  نسبت به خاموشی طولانی مدت روشنایی پارک جانبازان و همچنین خاموشی روشنایی بلوار جلوی پارک ( ابتدای بلوار شهید سلیمانی از طرف جانبازان ) مطالبه مردمی است که خواهان پیگیری و حل آن شدند.

شهروندان دهدشتی معتقدند که از زمان فراگیری کرونا تا کنون جهت جلوگیری از تجمع مردم توسط شهردای و اداره برق چراغ های پارک و بلوار  خاموش شدند که در حال حاضر به دلیل آغاز فصل گرم و در آستانه پایان سال تحصیلی خواستار سامان یافتن سیستم روشنایی در آنها شدند.

انها در مطالبه خود گفتند که درشرایط مساعد پسا کرونایی  مردم روزه دار مجبور بودند  در تاریکی مطلق به استراحت وهوا خوری بپردازند و اکنون که بحران کرونا در جهان و در ایران فروکش کرده لازم است شهرداری و اداره برق نسبت به روشنایی پارک که جمعیت زیادی هم تحت پوشش دارد اقدام کنند.

مشکل دیگری که به همین دلیل ایجاد شده این است که  تاریکی محیط پارک وبلوار  باعث تجمع تعدادی لز افرادی شده که  درنیمه های شب از تاریکی پارک و خلوت بودن آن سو استفاده کرده باعث ایجاد  ناامنی محیط پارک و همسایگان منطقه مسکونی اطراف پارک شده  و گاها با مصرف مواد مخدر شرایط نازیبا و نامناسبی را ایجاد میکنند.

شهروندان عموما نزدیک پارک از شهرداری واداره برق  دهدشت  تقاضا داشتند  که با توجه شروع فصل گرما وتعطیلی مدارس وجهت اینکه خانواده بتوانند با خیال راحت وآسوده خاطر دراین محیط باز استفاده واستراحت نمایند نسبت به حل مشکلات روشنایی آن اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.