تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 23:05

گرامی داشت

حاشیه نگاری و تصاویری از جشن روز معلم در شهرستان چرام

حاشیه نگاری و تصاویری از جشن روز معلم در شهرستان چرام
امروز یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 آئین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان چرام برگزار شد.

به گزارش“صبح خرد” از چرام ؛جشن روز معلم عصر امروز ۱۸اردیبهشت ۱۴۰۱با حضور مسئولان استانی و شهرستانی فرهنگیان و دانش آموزان و هنرمندان در مصلی حضرت ابوطالب (ع)برگزار شد.

در این آیین فرهنگی برنامه های متنوع از قبیل سرود دانش آموزی و خوانندگی محلی و شعر محلی توسط دانش آموزان و فرهنگیان هنرمند برگزار شد.

در این آیین که با مدیریت آموزش و پرورش چرام برگزار شد ؛رحیم بازی بناری مدیر آموزش و پرورش چرام از حضور فرهنگیان و خانواده شهدا و میهمانان این جشن که به احترام معلمان برگزار شد تقدیر کرد.

فرماندار چرام همچنین با اشاره به نقش معلمان در جامعه و اینکه فرهنگیان با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشتند خواستار توجه به معیشت فرهنگیان شدند.

رحیمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در این نشست که بیشتر با شعر و تمثیل همراه بود بیان کرد فرهنگیان ؛سرداران سردار ساز هستند.

در این نشست شهرداری و شورای شهر چرام به مناسبت هفته معلم از فرهنگیان رسانه ای بازنشسته شهر چرام با اهدا لوح تجلیل کردند .

در ادامه این آیین باشکوه به مناسبت هفته معلم ازمعلمان نمونه شهرستان چرام با اهدا لوح و هدیه تجلیل بعمل آمد .

همچنین از ۵۲معلم بازنشسته شهرستان چرام از طرف مدیریت آموزش و پرورش چرام با اهدا لوح و هدیه تجلیل بعمل آمد.

حضور یکی از فرهنگیان بازنشسته در پایان سخنرانی معاون اداره کل آموزش و پرورش استان و انتقاد از برخوردها با اعتراضات صنفی معلمان و توجه به خواسته های بحق آنان از دیگر نکات این جلسه بود‌

همچنین از طرف فرمانداری چرام به خاطر حضور همیشگی و زحمات یکی از فرهنگیان حاج اکبر نعمتی در همه نشست ها و مراسمات فرهنگی با اهدا لوحی تجلیل بعمل آمد.

در این جشن که ویژه فرهنگیان بود موسی عباسی فرهنگی و شاعر نامدار طنزپرداز چرامی به موضوع روز گرانی ها و ماکارونی اشاره و شعرهایی به زبان طنز سرودند تا فضای جلسه از حالت سخنرانی صرف خارج شود.

همچنین حسینی دیگر معلم هنرمند چرامی با اجرای موسیقی محلی و بردن شنوندگان به فضای چاسخار و طسوج و کوه و سبزه خواستار بیرون رفتن از فضای مجازی و توجه به زیبایی های طبیعت شد .

این آیین فرهنگی در هفته معلم سال ۱۴۰۱با همکاری مدیریت آموزش و پرورش چرام و دفتر نماز جمعه و شورا شهرداری چرام نهایتا پایان یافت تا برگ خاطرات دیگری در حوزه آموزش و پرورش ثبت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.