تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 - 0:11

در جلسه شورای اداری مطرح شد؛

مهم ترین مشکلات شهرستان کهگیلویه از زبان فرماندار

مهم ترین مشکلات شهرستان کهگیلویه از زبان فرماندار
امروز دوشنبه 9خرداد 1401 ،با حضور سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های،کهگیلویه،چرام،بهمئی و لنده، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، جمعی از مدیران کل استانی،  میران شهرستانی نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه با موضوع پیگیری مشکلات پروژه‌های این شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

به گزارش “صبح خردسید عبدالعزیز موسوی در این جلسه با انتقاد شدید از حوزه های آب، برق و مخابرات مدیران این دستگاه ها را کم کار دانست و تاکید کرد؛ که اگر پای کار نیایند شهرستان فرصت های زیادی را ازدست می دهد.

فرماندار گهگیلویه شهرستان را از نظر آب و فاضلاب در حد فاجعه عنوان کرد و گفت : مشکل و بحران اصلی شهرستان در حوزه مدیریت آقای برخه است و تنش آبی را رد خواهیم کرد و وارد بحران خواهیم شد.

وی گفت: در این حوزه در چند سال اخیر حتی یک متر لوله گذاری هم نشده است و هر کاری می کنیم یک قدم مفید برداشته نمی شود.

وی گفت : بیش از دو سال است که برای ۱۰۰ متر لوله برای قسمت آزادگان رایزنی و چانه زنی می کنم اما دریغ از حتی یک متر.

فرماندار کهگیلویه پروژه آب شرب مناطق چاروسا و دیشموک را حیاتی خواند و اشاره داشت که مانع تراشی منابع طبیعی موجب شد تا جاوید بخت، مدیرکل را به این جلسه دعوت کنیم؛ در همین لحظه نماینده مجلس که به نظر می رسید چندان رضایتی از منابع طبیعی ندارد وارد بحث شد و گفت که منابع طبیعی نه تنها کاری برای کسی نمی کند بلکه علت راکد شدن بیشتر پروژه ها است.

موسوی در ادامه انتقادات تندی را متوجه امیریان مدیرعامل مخابرات داشت و گفت : احساس می کنم در این حوزه به بهانه خصوصی شدن مخابرات مدیران آن فرار از مسئولیت می کنند و قصد ندارند کاری برای مردم کنند.

فرماندار تاکید کرد: دنیای امروز همه چیزش به فضای مجازی و اینترنت و تلفن گره خورده است اما در روستایی نیست که بروم و از ضعف اینترنت و آنتن دهی ننالند حتی در ده کیلومتری شهر دهدشت نیز نقاط کور تلفن بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: مخابرات موظف است هر جا دکل و سایت دارد این سایت را پوشش دهد و نواقصات را رفع کند، غالب مردم همراه اول دارند  چه کسی باید جوابگوی آنها باشد.

این مسئول شرکت توزیع نیروی برق را نیز از انتقادات خود مصون نگذاشت و قسم خورد که نوسات برق در شهرستان موجب شد تا شهروندی به من بگویید که ولله قسم حاضرم بچه ام بمیرد اما یخچالم یا کولرم نسوزد چون ناتوانم و قدرت خرید ندارم.

وی هشدار شدید امام جمعه قلعه رئیسی را یاداور شد و گفت: در یک روز گاها ۱۰۰ بار قطع وصل می شود و همزمان قطعی برق قطعی تلفن ، اینترنت و حتی آب را به دنبال دارد و این موجب شد تا صلواتی هشدار دهد که یک خطبه را به برق، مخابرات و فناوری اطلاعات اختصاص خواهم داد.

موسوی که به نظر می رسید در اظهارات امروز خود به اینکه کدام مدیر منصوب کدام شخص است توجهی نداشته و همه را از لب تیغ انتقادات خود گذراند تجهیزات راهداری را نیز مورد گلایه قرار داد و تاکید کرد: ماشین آلات قلب راهداری است اما در شهرستان ما با این حجم گستردگی تنها دو لودر خراب وجود دارد که یکی از آنها در دورترین نقطه دیشموک است و تا به دهدشت بیاید یک هفته طول می کشد.

وی از تلاش های موحد در این زمینه تشکر کرد اما گفت اگر مدیران تلاش نکنند کار به جایی نمی رسد.

فرماندار گهگیلویه در ادامه تنش های خود ورودی های دهدشت از چهار سمت را متذکر شد که مدیرکل راه وشهرسازی برخلاف دیگر مدیران باحوصله و دست پر جواب فرماندار را داد و در خبری خوش از تکمیل ورودی دهدشت چرام تا سه ماه آینده گفت.

موسوی از اختصاص اعتبار برای حوزه های میراث فرهنگی و بازار روز دهدشت نیز گفت و تاکید کرد که اگر مدیرکل میراث فرهنگی که علت غیبت او در این جلسه برای ما روشن نیست تلاش نکنند این اعتبارات از بین خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.