تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 - 21:50

در بازدید ریس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

فعالیت مجدد پروژه بیمارستان چرام بعداز یک دوره رکود و تعطیلی/+تصاویر

فعالیت مجدد پروژه بیمارستان چرام بعداز یک دوره رکود و تعطیلی/+تصاویر
؛پروژه در حال ساخت بیمارستان چرام که یک دوره رکود و تعطیلی را طی کرده با انتخاب پیمانکار جدید و تیم مدیریتی جدید دانشگاه علوم پزشکی جان تازه ای گرفته که امید می رود شتاب بیشتری بگیرد.

فعالیت پروژه بیمارستان چرام بعداز یک دوره رکود و تعطیلی، مجددا آغاز شد.

به گزارش“صبح خرد” از چرام ،پروژه در حال ساخت بیمارستان چرام که یک دوره رکود و تعطیلی را طی کرده با انتخاب پیمانکار جدید و تیم مدیریتی جدید دانشگاه علوم پزشکی جان تازه ای گرفته که امید می رود شتاب بیشتری بگیرد.

دکتر محمد غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با همراهی دکتر مرادیان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و با حضور فرماندار چرام از پروژه در حال ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام بازدید کردند.

عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و با زیربنای سه هزار و ۴۱۴ متر مربع در ۲ مرحله آغاز شده است.

مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به این طرح اختصاص یافته است و هم اکنون با انتخاب پیمانکار جدید پروژه فعال و در حال کار است.

۲۴ خانه بهداشت، ۶ مرکز بهداشتی و درمانی، کلینیک درمانی پزشکان متخصص، ۴ پایگاه اورژانس جاده‌ای، ۲ مرکز شبانه روزی و بیش از پنج پایگاه سلامت شهری خدمات لازم را در زمینه‌های مختلف به مردم چرام ارائه می‌دهند. شهرستان چرام با بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.