تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 خرداد 1401 - 20:14

در گفت و گو با خبرنگاران؛

خبرخوش معاون عمرانی استانداری برای منطقه محروم بیدانجیرسرفاریاب/پایان یک مشکل بعداز سالها مطالبه گری مردم

خبرخوش معاون عمرانی استانداری برای منطقه محروم بیدانجیرسرفاریاب/پایان یک مشکل بعداز سالها مطالبه گری مردم
در اسفندماه سال ۱۴۰۰بود که عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از منطقه محروم بیدانجیر در بخش سرفاریاب بازدید کرد.

به گزارش“صبح خرد” از چرام ؛در اسفندماه سال ۱۴۰۰بود که عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از منطقه محروم بیدانجیر در بخش سرفاریاب بازدید کرد.

مردم محلی که سالها در بن بست راه و محرومیت بودن یکی از درخواست های آنها ایجاد پل ارتباطی بین روستای اندرون روی رودخانه مارون و منطقه آبریز بودند که بتوانند به جاده پاتاوه دهدشت جدید متصل شوند.

آنها از غرق شدن ۷نفر در این رودخانه به علت نبود پل ارتباطی روی رود مارون و منطقه بیدانجیر بودند.

فرماندار چرام در پاسخ به مطالبه بحق مردم گفت ما برای تفریح به اینجا نیامده ایم و قطعا برای رفع مشکلات این منطقه پیگیر هستیم و کوتاهی نخواهیم کرد..

تا اینکه در سفر امروز حاجی زاده معاون عمرانی استانداری و رایزنی و پیگیری فرماندار چرام با وی بالاخره بعداز سالها مشکل این منطقه محروم به زودی حل می شود.

معاون عمرانی استانداری در گفت و گو با رسانه ها گفت :منطقه محروم بیدانجیر که فرماندار چرام از آن بازدید داشتند و رودخانه مارون که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده بود و سال های سال جز مطالبه مردم است من همان نگاهی که به طریق الطیب و پل روی رود مارون برای مردم آنجا داشتم همان نگاه را هم به منطقه محروم بیدانجیر دارم.

حاجی زاده بیان کرد:امروز پیگیری کردیم که یک حلقه پل فلزی که موافقت آن را قبلا از شرکت نفت گچساران گرفته بودم برای راهداری استان ؛تاکید کردیم که این پل که در منطقه چم شیر گچساران است و ۶۰متر طول دارد باز شود و به منطقه بیدانجیر انتقال داده شود.

وی افزود:برای جاده دسترسی روی رودخانه مارون در بیدانجیر ۵۰متر لازم است که گفتیم همه انتقال داده شود و این پل شبیه پل قدیم پادوک که ماشین رو هست انشالله با همکاری فرماندار و مدیران راهداری و مدیرکل دفتر فنی هر چه زودتر مقدمات انتقال و نصب آن انجام شود‌.

معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه امشب تفاهم نامه با مدیرشرکت نفت گچساران در راستای مسئولیت های اجتماعی منعقد می شود از پیگیری های موحد نماینده مردم و تاکید استاندار و پیگیری فرماندار چرام در این خصوص خبرداد که انشالله مسئولان هر چه سریع تر این پل را انتقال و نصب کنند تا بعداز سالها مشکل ارتباطی مردم عزیز بیدانجیر سرفاریاب حل شود.

گفتنی است راه دسترسی مردم بیدانجیر از طریق گرگر(گره)یا عبور از رودخانه مارون بود که تاکنون تلفات جانی زیادی در پی داشته و با این خبر به زودی مشکل مردم حل می شود. و به جاده پاتاوه دهدشت متصل می شوند 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.