تاریخ انتشار : یکشنبه 29 خرداد 1401 - 22:51

شش ماه از درگیری خونین در دانشکده دندانپزشکی میگذرد؛

چرا مسئولان دانشگاه همچنان سکوت می کنند!

چرا  مسئولان دانشگاه همچنان سکوت می کنند!
با گذشت شش ماه از درگیری خونین در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنان سکوت متولیان ادامه دارد ؛ ورود وزارت بهداشت به موضوع و مداخله سریع برای جلوگیری از اتفاقات مشابه ضرورت دارد.

به گزارش“صبح خرد” از یاسوج ، تاریخ شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ رسانه‌های محلی استان کهگیلویه و بویر احمد از درگیری خونینی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داده‌اند.

این درگیری بین دو نفر از دانشجویان دندانپزشکی این دانشگاه رخ داده و بر اثر آن یکی از دانشجویان بر اثر اصابت سنگ به سر خود به شدت مضروب می‌شود.

طبق روایت شاهدان عینی دانشجوی مضروب در حین انجام کار دندانپزشکی برای بیمار با سنگ از پشت سر مورد حمله قرار گرفت و دقایقی علایم حیاتی خود را از دست می دهد اما با کمک دانشجویان و پرستاران حاضر در صحنه احیا شده و با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شود.

متعاقب این اتفاق، دوستان دانشجوی مضروب به دنبال دانشجوی ضارب رفته و با وی گلاویز می شوند که با مداخله کارکنان دانشکده و تماس با پلیس و حضور نیروی انتظامی در محل دانشکده موضوع صورتجلسه شد.
حالا با گذشت حدود ۶ ماه از این اتفاق خانواده مضروب از سکوت متولیان خبر دادند.

یکی از خانواده ی دانشجو ی مضروب گفت: با گذشت ۶ ماه از این اتفاق و در حالیکه جان عزیز ما در خطر بود و فاصله زیادی با مرگ نداشت اما هنوز دانشگاه یاسوج اقدامی انجام نداده است و دریغ از حتی تشکیل یک جلسه کمیته انضباطی.

وی گفت: هر کجای دنیا این اتفاق می افتاد ظرف یک هفته کمیته انضباطی تشکیل جلسه می داد و با فرد خاطی برخورد می شد اما در کمال ناباوری بدون هیچ برخوردی حتی روز بعد از حادثه نیز در کلاس درس حاضر شده بود.

این عضو خانواده دانشجوی مضروب تاکید کرد: نه تنها حکمی برای ضارب صادر نشد بلکه حتی حالت طلبکارانه نیز دارد.

وی گفت: ما تابع قانون هستیم و از دستگاه های مسئول خواهانیم طبق قانون با این پرونده برخورد کنند و اجازه ندهند حقی پایمال شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.