تاریخ انتشار : دوشنبه 30 خرداد 1401 - 12:52

با تلاش فرماندهی انتظامی کهگیلویه؛

گرداننده صفحه اینستاگرامی فروش سوالات کنکور شناسایی و دستگیر شدند

گرداننده صفحه اینستاگرامی فروش سوالات کنکور شناسایی و دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری گرداننده صفحه اینستاگرامی فروش سوالات کنکور خبر داد.

به گزارش“صبح خرد” از دهدشت ،محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: طی رصد به پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی، صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام با موضوع فروش سوالات آزمون کنکور ۱۴۰۱ شناسایی و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: از طریق شناسایی صاحب حسابی که در پیج مذکور جهت واریز وجه اعلام شده بود شماره تلفن صاحب شماره حساب و آدرس وی شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم دستگیر گردید.

موسوی خاطرنشان کرد: متهم پس از پس از دستگیری به اتهامات خود اعتراف و بنا به دستور مقام قضایی مقرر شد وجوه واریزی مالباختگان به حساب‌های آنان مسترد گردد.

توضیح “صبح خرد” ؛ در سالهای اخیر مساله سرقت سوالات کنکور همواره به یکی از دغدغه های مهم والدین و داوطلبان تبدیل شده که این موضوع و حساسیت قابل تقدیر نیروها و نهادهای امنیتی می تواند با ایجاد آرامش و اطمینان به برگزاری سالم و بدون مشکل کنکور امسال کمک کند.

این اقدام قایل تقدیر نیروی انتظامی که نشان آگاهی محیطی و تسلط امنیتی- انتظامی در سطح شهرستان است فضای آرامش را در محیط خانواده ها ایجاد خواهد کرد و داوطلبان شایسته و مستعد که سالها زحمت کشیده می توانند در محیطی امن و بدون مشکل فقط به کنکور فکر کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.