تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 21:06

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری اولین نشست کمیته‌ی جذب پذیرفته‌شدگان نهمین آزمون استخدامی کشور

برگزاری اولین نشست کمیته‌ی جذب پذیرفته‌شدگان نهمین آزمون استخدامی کشور
اولین نشست کمیته جذب پذیرفته‌شدگان نهمین آزمون جامع استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش“صبح خرد” وبه نقل از  روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، محمد امیری در اولین نشست کمیته استانی جذب و استخدام این سازمان اظهار کرد: سهم سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از نهمین آزمون سازمان امور استخدامی کشور در بخش کشاورزی، ۱۵ نفر است که اسامی سه برابر ظرفیت اعلام شده تا در مراحل بعدی انتخاب و گزینش افراد مذکور پیگیری شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اطلاع‌رسانی لازم به ۴۵ نفر برگزیده کشاورزی این آزمون استخدامی انجام شده و این افراد باید با مراجعه به کمیته‌ی ذیربط که در مدیریت امور اداری این سازمان مستقر است، مدارک و مستندات مورد نیاز را ارائه و رسید دریافت کنند.
وی رشته‌های افراد مذکور را شامل حسابداری، حقوق، کامپیوتر و امور اداری اعلام کرد.
امیری تصریح کرد: شرایط امتیازآور داوطلبین شامل موارد متعدد از جمله بومی بودن و فرزندآوری و چندین مورد دیگر است که به طور شفاف در دستورالعمل مربوطه آورده شده است.

به گفته‌ی امیری، کمیته‌ی جذب سازمان جهاد کشاورزی استان پس از دریافت مدارک و مستندات ۴۵ نفر مذکور، مدارک را بررسی و برابر با اصل کرده و پس از تایید اصالت مستندات و مدارک، آن‌ها را در سامانه‌ی مربوطه بارگزاری و تایید نهایی خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افرادی که مدارک و مستنداتشان به تایید نهایی وزارت متبوع خواهد رسید برای مراحل بعدی شامل مصاحبه و گزینش فرا خوانده می‌شوند و سرانجام ۱۵ نفر از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای طی مراحل بعدی و شروع به کار در سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت‌های تابعه معرفی خواهند شد.
امیری گفت: مدیریت امور اداری سازمان جهاد کشاورزی در هفته جاری همه‌روزه آماده دریافت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون جامع استخدامی کشور برای بخش کشاورزی استان است؛ پذیرفته شدگان می‌توانند برای اطلاع از موارد و مدارک و مستندات مربوطه به پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.