تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مهر 1401 - 23:50

سرپرست اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه خبرداد؛

برگزاری جلسه آموزش رایگان هنر در مناطق محروم و مرزی شهرستان گهگیلویه

برگزاری جلسه آموزش رایگان هنر در مناطق محروم و مرزی شهرستان گهگیلویه
جلسه برگزاری وهماهنگی کلاسهای آموزش رایگان هنر در مناطق محروم و مرزی در ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گهگیلویه برگزار شد.

به گزارش“صبح خرد” وبه نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،عبدالکریم عبودی گفت: جلسه آموزش رایگان هنر در مناطق محروم و مرزی در ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی  برگزار شد.

سرپرست اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: آموزش اصولی از دغدغه های ما هست که بااین امور می توان این  مهم را جامعه‌ عمل بپوشانیم و همچنین فرصت بسیار  خوبی ایجاد شده این عمل  وزارت در راستای عدالت‌  اجتماعی و توزیع آموزش هنر در مناطق محروم‌ از اهداف این برنامه است.

 وی گفت: سعی می‌کنیم این تمرکز در مرکز شهرستان رو بکاهیم و تمرکز زدایی کنیم و برنامه‌های فرهنگی و هنری رادر مناطق و بخش های دیگری  هم داشته باشیم.

عبودی افزود: ما ۴۰ رشته هنری را به صورت رایگان در سامانه‌ داریم برای کلاس‌های حضوری حداقل‌ ۲۹ واحد است‌ و ۳۰ نفر ظرفیت کلاسهاست و درآخر گواهی پایان دوره‌  صادر می‌شود  که این گواهینامه یین المللی است‌ و حتی این فرصت مناسبی است برای کسانیکه از تحصیل جامانده اند، بعد از آن  گواهی مقدماتی و پیشرفته  معادل‌  دیپلم هنری  رشته  مربوطه را می توانند دریافت  کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.