تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 15:27

داستان ناتمام "تاجگردون" و "مجلس"؛

مرد هستید یک جلسه مناظره بگذارید

مرد هستید یک جلسه مناظره بگذارید
داستان غلامرضا تاجگردون نماینده پیشین گچساران و باشت با نمایندگان مجلس تمامی ندارد و با هر کنایه ای از طرف نمایندگان مخالف پاسخی قوی ارسال و عموما با درج مطالبی سر بسته طرف خود را به گوشه رینگ برده و راندی دیگر از مبارزه را انگونه که دوست دارد و مخاطب می پسندد به پایان میبرد.

کل کل بی پایان تاجگردون با نمایندگان مجلس؛ این بار خضریان گوشه رینگ رفت…

تاجگردون در صفحه شخصی خطاب به نماینده تهران نوشت؛  نماینده مردم تهران در مجلس، شورای اسلامی گفت: ده بار دیگر به گذشته برگردم تاج گردون را رد اعتبار نامه می کنم.

“صبح خرد” ؛  غلام تاجگردون نماینده پیشین گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ خضریان نوشت: جواب من به جناب خضریان که مستقیم برای خودش ارسال کردم.
البته جواب دادند و شاید راضی نباشند جوابش منتشر کنم. اگر خودشان دادند بیرون من هم جواب بعدی ام را بیرون میدهم فقط الان یک جواب صمیمانه و ساده؛ برادر خودت بهتر میدونی دیگه نیستی که بخوای اعتبار نامه منو بررسی کنی..

در گوشه پایین صفحه تاجگردون تقویری از یک پیامک ارسال به خضریان مجلس با این محتوا منتشر شده است؛

سلام البته بارها خدمتتون عرض کردم. حالا که دو سال گذشته است و شما اگر یه ذره فقط ذره مرد هستید وپای حرفتون هستید یک جلسه و مناظره در هر جا که شما بگید (بجز داخل مجلس) با من داشته باشید شما فساد من را بگید من هم فساد شما را و منتظرم.

به گزارش”گروه رسانه ای “صبح خرد”، این چندمین مبارزه رسانه ای نماینده گچساران و باشت با مخالفان خود در مجلس است که همواره مستند و دقیق با ضمیمه مستنداتی غیر قابل دفاع انها را وادار به سکوت و گاهی عذرخواهی های یواشکی می کند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.