تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 19:02

به مناسبت هفته سواد آموزی؛

بازدید معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش استان از کتابخانه مرکزی یاسوج/+تصاویر

بازدید معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش استان از کتابخانه مرکزی یاسوج/+تصاویر
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از کتابخانه مرکزی استان: کتاب شهد شیرین تفکر ، چکیده اندیشه ، حاصل جهد ، کوشش، تجربه و فعالیت چندین ساله یک نویسنده است.

به گزارش“صبح خرد”، در پنجمین روز از هفته سواد آموزی ، باقری نژاد و همکاران اداری در اداره کل و اداره سواد آموزی بویر احمد و جمعی از مسئولین سواد آموزی و آموزش دهندگان از کتابخانه مرکزی یاسوج بازدید کردند. 

در این مراسم باقری نژاد کتاب را شهد شیرین تفکر ، چکیده اندیشه ، حاصل جهد ، کوشش، تجربه و فعالیت چندین ساله یک نویسنده دانست و گفت : کتاب می تواند به عنوان یک همدم و مونس و رفیق شفیق ما باشد و مطمئنا کسی که با کتاب عجین باشد هم صاحب منطق خواهد بود و هم دارای تجزیه تحلیل در برابر کار های روزمره و مشکلات زندگی می باشد .
معاون سواد آموزی بیان کرد؛  از جمله ریشه مشکلات جامعه امروزی را می توان فاصله گرفتن مردم از کتاب و کتابخوانی دانست و در صورتی که ما با ادبیات و تاریخ و فرهنگ و …. جامعه خود آشنا باشیم هیچگاه کاری بر خلاف مصالح جامعه خویش نخواهیم داشت؛ پس وظیفه ماست که فرهنگ کتاب و کتابخوانی را رشد داده و زمینه حضور بیش از پیش مردم را برای استفاده از چنین فضای خوبی مساعد نماییم. 

محسن جبار نژاد مدیر کل کتابخانه های استان گفت: مخاطب کتابخانه های عمومی قشر خاصی نبوده بلکه یک محیط عمومی برای تمام افراد در سنین متفاوت است.

وی از کتابخانه به عنوان یک پایگاه اجتماعی نام برد و  گفت : ما این آمادگی را داریم که در زمینه حمایت از اهالی سواد اموزی همه آنها با خانواده محترم شان را بصورت رایگان ثبت نام کرده تا بتوانند از این گنجینه های کتب بهره ببرند. 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.