تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 دی 1401 - 11:49

وقتی بیت المال و جان مردم اهمیتی ندارد؛

آسفالت جاده در روز بارانی در جاده اصفهان به دهدشت/+کلیپ

آسفالت جاده در روز بارانی در جاده اصفهان به دهدشت/+کلیپ
پیمانکار روز بارانی در جاده اصفهان به دهدشت حد فاصل منطقه زیرنا اقدام به آسفالت کرده که با توجه به شدت باران در واقع کاری غیر کارشناسی و غیر مسئولانه است.

“صبح خرد”؛ در اقدامی عجیب و بدور از رعایت سیستم های مهندسی راه و راه سازی در روز بارانی پیمانکار جاده اصفهان به دهدشت حد فاصل منطقه زیرنار اقدام به ترمیم یا تکمیل اسفالت جاده کرده که با توجه به شدت و حدت باران اساسا کار منطقی نیست.

به نظر میرسد سیستم نظارت و کنترل در چنین پروژه های به درستی عمل نمی کند چرا که در پروژه ای به این اهمیتی و صرف هزینه های میلیاردی در سالهای اخیر باید دقیق تر و حساس تر عمل شود و احازه ندهند بودجه وثروت ملی و بیت المال به این راحتی هدر رود و مهمتر از آن به سلامت جاده و اسفالت و طول عمر آن که در واقع سلامت مردم و خودرو هاست اسیب وارد نشود. 

در مورد آسفالت در روز بارانی کارشناسان معتقدند که اگر هوا بارانی باشد ‌یا احتمال بارش باران وجود داشته باشد، باید عملیات اجرای اندودهای آب بندی به تعویق افتد‌. قیرهای پس برگشته كه سنگ دانه‌ها را پوشش داده‌اند، در باران شناور شده و در اثر حركت لاستیک وسایل نقلیه از جا كنده می‌شوند. امولسیون‌ها به زمان استحكام كمتری برای مقاوم شدن در مقابل باران نیاز دارند.‌ این حالت می‌تواند با گذشت زمان كوتاهی بعد از اجرای اندود آب بندی اتفاق بیفتد.

در ادامه کلیپ و تصاویر این اقدام غیر کارشناسی در ۱۴دیماه ۱۴۰۱می بینید!؛ 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.