تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 20:09

با معرفی سه کهگیلویه وبویراحمدی؛

رتبه های برتر پنجمین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش اعلام شد

رتبه های برتر پنجمین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش اعلام شد
نتایج داوری پنجمین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش اعلام شد.

نتایج داوری پنجمین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش اعلام شد.

به گزارش“صبح خرد”، در بین اسامی برندگان  در قالب اشخاص حقیقی “سید جواد هادی اصل” فعال وعکاس محیط زیستی و در قالب انجمن و موسسه آقایان “جواد نارکی” مدیر تشکل زیست محیطی و فرهنگی سبزگامان گچساران و “کمال محمدی صفت” مدیر بنیاد زاگرس از استان کهگیلویه وبویراحمد دیده میشوند.

جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش از سال ۹۶ شروع بکار کرد که در اولین دور آن از ۸ انجمن و فرد حقیقی تجلیل به عمل آمد.
در دومین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش که در سال ۹۷ رونمایی از آن بود و در سال ۹۸ اختتامیه آن در تهران برگزار شد که در مجموع از ۲۱ انجمن و فرد حقیقی در حوزه کل کشور تجلیل شد.

سومین دوره جایزه محیط زیستی که افتتاحیه آن در سال ۹۸ در همایش تاب اوری زاگرس که توسط انجمن دوستداران طبیعت قلعه تل در شهر قلعه تل برگزار شد رونمایی شد که در پایان ۱۶ انجمن و فرد حقیقی برگزیده شدند.
چهارمین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش در یادواره مرحوم خیرالهی دبیر سابق این جایزه که در شهر قلعه تل برگزار شد رونمایی شد.

دکتر سید محمد رادمنش پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور است که چند سالی است که در کنار فعالیت های تخصصی خود در زمینه پوست و مو به صورت خودجوش و از سر دلسوزی و دغدغه بخش از وقت و هزینه شخصی خود را برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست ایران اختصاص داده است.
دکتر رادمنش که که تا کنون مقالات و کتب متعددی از جمله کتاب “جنایت علیه محیط زیست” با تیراژ ۱۷۰ هزار نسخه را به چاپ رسانده است که به صورت رایگان در سطح کشور توزیع شده است. گفتنی است دکتر رادمنش بیش از یک دهه است که به صورت جدی فعالیت های حفاظت از زیستی محیطی خود را به طرق مختلف انجام می دهد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.