تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401 - 20:08

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد؛

نمایشگاه تجسمی در گچساران به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)برگزار شد

نمایشگاه تجسمی در گچساران به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)برگزار شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا س نمایشگاه هنرهای تجسمی بانوان در نگارخانه این نهاد در شهرستان برگزار شد.

به گزارش“صبح خرد”،اورنگ نارکی در حاشیه افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا س در گچساران در گفت و گو با خبرنگار ما در این شهرستان اظهار کرد: به مناسبت های مختلف تاکنون در این شهرستان نمایشگاه های متعددی برگزار شده است. وی بیان کرد: در حال حاضر نیز نمایشگاه هنرهای تجسمی گچساران در غالب های مختلف این رشته و خوشنویسی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا در نگارخانه ارشاد این شهرستان دایر شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح کرد: در این نمایشگاه ۶ بانوی هنرمند رشته هنرهای تجسمی آثار خود را برای بازدید عموم تاپایان دی ماه در معرض نمایش گذاشتند. نار کی عنوان کرد: کلیه آثار های کار شده ویژه بانوان بوده و هنرمندان زن این شهرستان این کارها را ارائه کرده اند.
وی گفت: با وجود فضای مجازی شاید احساس شود روند نمایشگاه‌ها کند شده، در صورتی که نمایشگاه ها نیز رونق خود را دارند. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: نمایشگاه ها جای خود را داشته و در برخی مواقع هنرمندان در فضای مجازی آن را به صورت زنده برگزار کرده و به نمایش گذاشتند.نارکی بیان کرد: همزمان با این نمایشگاه محفل شعر خوانی اسوه با حضور بانوان شاغل در ادارات و شاعران خانم در گچساران برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.