تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 10:03

به منظور گزارش عملکرد حوزه سواد آموزی مناطق و شهرستانها و نحوه کلاس گذاری تلفیقی؛

جلسه هفتگی معاونت سواد آموزی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

جلسه هفتگی معاونت سواد آموزی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
جلسه هفتگی  معاونت سواد آموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در بهمن ماه ۱۴٠۱برگزار شد. 

جلسه هفتگی  معاونت سواد آموزی کهگیلویه وبویراحمد در بهمن ماه ۱۴٠۱برگزار شد. 

اولین جلسه بهمن ماه معاونت سواد آموزی استان به منظور گزارش عملکرد حوزه سواد آموزی مناطق و شهرستانها ، نحوه کلاس گذاری تلفیقی ، میزان حجم تحت پوشش دوره های انتقال، تحکیم و سواداموزی ، تعداد کلاس های ثبت اولیه ، ثبت مسئول سواد آموزی و ثبت نهایی دوره های مذکور ، نظارت میدانی و نظارت تلفنی کلاسهای جاری و نیز برنامه های پیش روی در بهمن ماه ، برگزار شد. 
سید حمزه باقری نژاد معاون سواد آموزی گفت : بی شک یکی از ایده ها و برنامه های کلیدی و کاربردی حوزه سواد آموزی در زمینه شناسایی و جذب سواد آموزان بوده که خوشبختانه این باشگاه ها امسال در این زمینه کمک شایانی داشته اند ، پس لازم هست که بقیه مناطق و شهرستانها هرچه سریعتر در ایجاد این باشگاه اقدام نموده و گزارش جلسات خود را ارائه دهند. 

معاون سواد آموزی گفت : با پیگیری های به عمل آمده مجوز مرکز یاد گیری مشارکتی زندان مرکز ی یاسوج دریافت شده و لازم است تا هر چه سریعتر مقدمات کار اجرایی و افتتاح آن صورت پذیرد،.

وی بیان کرد؛  با توجه به جاری شدن کلاسها لازم است جهت راستی آزمایی از طرف اداره سنجش و ارزشیابی هم نظارت تلفنی و هم نظارت میدانی صورت گرفته و در صورتی که کلاسی به شکل غیر قانونی ثبت شده فورا آن کلاس حذف گردد.

وی در ادامه افزود؛  برای تخصیص و تقسیم اعتبار موجود به موسسات ، لازم هست که موسسین و مدیران موسسات هر چه سریعتر ریز مالی هزینه کرد اعتبار سری اول که دریافت کرده اند به ادارات شهرستانها تحویل داده تا ما بتوانیم بعد از جمع بندی در اولین فرصت اعتبار موجود را به آنها تخصیص دهیم. 

باقری نژاد افزود ؛ در ابتدای سال تقویم اجرایی و برنامه زمانبندی ستاد امتحانات و جلسات بهبود کیفیت را در اختیار مسئولین ادارات و شهرستانها و مناطق قرار داده ایم ولی متاسفانه علارغم پیگیری ها ی صورت گرفته بعضی از ادارات در برگزاری این جلسات یا تعلل داشته و یا اینکه گزارش و صورتجلسه ، جلسات مذکرور را در زمان مقرر ارسال ننموده اند، پس لازم هست مسئولین محترم تا پایان هفته جاری همه گزارشات و صورت جلسات مذکور را ارسال نمایند. 

در پایان جلسه باقری نژاد برنامه برنامه کاری بهمن ماه معاونت سواد آموزی را ارائه نمودند. 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.