تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 21:16

در جلسه ستاد ساماندهی و کمیته سامان ازدواج کهگیلویه مطرح شد؛

حمایت فرماندار از رویکرد و نگاه موسسه و دفتر حوزه ازدواج آسان

حمایت فرماندار از رویکرد و نگاه موسسه و دفتر حوزه ازدواج آسان
جلسه ستاد ساماندهی وکمیته سامان ازدواج در فرمانداری کهگیلویه با حضور روسای ادارات، بخشداران ،روسای بانکها، شهردار دهدشت و جهانبخش معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان بحث و تبادل نظر درحوزه ازدواج برگزار شد.

به گزارش “صبح خرد “،جلسه ستاد ساماندهی و کمیته سامان ازدواج درفرمانداری کهگیلویه باحضور روسای ادارات، بخشداران ،روسای بانکها، شهردار دهدشت و جهانبخش معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان بحث وتبادل نظر در حوزه ازدواج برگزار شد.

محسن رحیمی از فعالیت موسسه و دفتر حوزه ازدواج آسان در بخش تسهیلات بدون سود و کمک هزینه افراد بی سرپرست قریب دوازده میلیارد تومان و برگزاری ۴۳کارگاه های قبل ازدواج گزارش داد که عبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه خواستارحمایت از وی برای انبار جهیزیه و طرح ازدواج آسان از ادارات شد.

وی گفت :کاملا از رویکرد و دیدگاه خود به موسسه  رحیمی  مثبت می اندیشم و تمام تلاشم را برای کمک به محسن رحیمی برا ی حمایت از ازدواج وجوانان خواهم کرد.

رحیمی از استاندار و مدیرکل ورزش درخواست تامین اعتبار بیشتر وتسهیلات داشت که مقرر شد مکاتبات ورایزنی لازم با بانکها دربخش ازداج صورت گیرد.

لازم به ذکراست جلسه فوق با مصوب نمودن در اختیار قرار دادن مکان ادارات به صورت رایگان برای زوج های جوان و جشن ازدواج به پایان رسید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.