تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 - 7:54

رییس کمیته امداد گچساران:

مردم در جشن نیکوکاری یاری گر نیازمندان در آستانه سال نو باشند

مردم در جشن نیکوکاری یاری گر نیازمندان در آستانه سال نو باشند
رئیس کمیته امداد امام(ره)شهرستان گچساران در این نشست گفت: برای جمع آوری کمک ها و هدایای انسان دوستانه مردم شهرستان گچساران ۲۰ پایگاه ثابت و سیار در شهرستان فعالیت خواهند داشت.

به گزارش“صبح خرد “، رئیس کمیته امداد امام(ره)شهرستان گچساران در این نشست گفت: برای جمع آوری کمک ها و هدایای انسان دوستانه مردم شهرستان گچساران ۲۰ پایگاه ثابت و سیار در شهرستان فعالیت خواهند داشت.

هوشنگ دارفرین هدف از برگزاری این جشن را ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت روح انفاق و نیکوکاری، گسترش حضور آگاهانه و تأثیرگذار آحاد مختلف جامعه عنوان کرد.
وی با تاکید به اینکه حیثیت و کرامت خانواده های نیازمند همیشه باید حفظ شود تا به آبروی آنان لطمه وارد نشود، خاطرنشان کرد: ایتام و خانواده های نیازمند در آستانه سال نو و برگزاری جشن نیکوکاری به کمک بیشتر مردم احتیاج دارند.


دارفرین با بیان اینکه کمیته امداد امسال نیز همانند هر سال در آستانه سال نو جشن نیکوکاری را برای کمک به تأمین مایحتاج نیازمندان تحت حمایت در دستور کار خود دارد افزود : برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز پنج شنبه یازده اسفند یک ایستگاه ثابت شهری و چهار ایستگاه سیار بصورت نمادین مستقر خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول در روزهای پایانی سال کمک‌های جمع آوری شده اعم از نقدی و غیر نقدی میان خانوارهای تحت پوشش توزیع می‌شود.
رئیس کمیته امداد گچساران از مردم خیر و نیکوکار خواست تا با مشارکت در جشن نیکوکاری امسال یاری‌گر نیازمندان در آستانه سال نو باشند.
گفتنی است با برنامه ریزی صورت گرفته و جلسات انجام شده، پایگاههای سیار و ثابت کمیته امداد گچساران آماده دریافت کمک های مردمی است.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.