تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 18:00

بازدید مدیر کل آموزش وپرورش،بازرسان وکارشناسان ارزیابی عملکرد استان کهگیلویه وبویراحمد از مدارس شهرستان باشت

بازدید مدیر کل آموزش وپرورش،بازرسان وکارشناسان ارزیابی عملکرد استان کهگیلویه وبویراحمد از مدارس شهرستان باشت
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد به همراه بازرسان وکارشناسان ارزیابی عملکرد از مدارس شهرستان باشت بازدید کرد.

به گزارش“صبح خرد” از باشت ،حسنعلی عزتخواه  به همراه بازرسان وکارشناسان ارزیابی عملکرد از مدارس شهرستان باشت بازدید نمودندوگزارش خودرا درجلسه ای که در سالن کنفرانس مدیریت آموزش وپرورش شهرستان باشت برگزار گردید ارائه نمودند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت حضور بازرسان وارزیابی عملکرد  در مدارس شهرستان باشت  اظهار داشت : باید ضمن بازدید نقاط ضعف و قوت به صورت شفاف بیان شود و نقد شویم تا اصلاح در امور صورت گیرد.

حسنعلی عزتخواه ضمن قدردانی از کارشناسان وارزیابان عملکرد استان از پذیرایی خوب مدیریت آموزش وپرورش تشکر کرد

عزتخواه در این جلسه هدف این تیم را ارزیابی فعالیت های صورت گرفته آموزش و پرورشی عنوان کرد و گفت : امیدواریم اقدامات خوبی برای شهرستان باشت رقم خورده باشد که امروز با رصد فرآیند آموزش و بازرسی مشخص خواهد شد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل گفت:در این بازدید از مدراس ابتدایی ، مدراس متوسطه اول ،مدراس متوسطه دوم  ومدارس کاردانش وفنی حرفه ای شهرستان بازدید بعمل  و بعد از اتمام بازدید جلسه بازخورد با حضور مدیر کل محترم و مجموعه معاونین برگزار و  هر یک از ارزیابان با ارائه بازخورد خود پرداختند.

جمالی در این جلسه هدف از بازدید را  اصلاح نقاط قابل بهبود، هم اندیشی و دستگیری جهت ارتقاء سطح آموزش مدارس و توانمند سازی مدیران عنوان کرد. و مقرر شد  باز خورد ها توسط ارزیابان به صورت مکتوب در اختیار مدیرشهرستان  قرار گیرد تا نسبت به برطرف کردن نقاط قابل بهبود اقدام نمایند.

خبرنگار:آیت اله ظفری

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.