تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 - 12:57

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گچساران؛

خیرین در جشن نیکوکاری ما را یاری کنند تا سفرها های محرومان از محبت هایشان پر بار باشد

خیرین در جشن نیکوکاری ما را یاری کنند تا سفرها های محرومان از محبت هایشان پر بار باشد
همه ساله از چهاردهم تا بیست و یکم اسفندماه به نام هفته نیکوکاری نامگذاری شده است.که در آستانه عید نوروز مردم نیکوکار کشورمان در این هفته در همایشی عظیم دست های پر محبت خویش را بر سر خانواده های نیازمند و کودکانشان می کشند.

به گزارش “صبح خرد “،رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گچساران در هنگام برپایی پایگاه ثابت در مکان زیر گذر گفت:برای جمع آوری کمک های بشر دوستانه و مهربان مردم شهرستان ۳پایگاه ثابت در وسط شهر(زیر گذر )،نمایشگاه ترمینال و مصلای شهر و تعداد ۳۳پایگاه سیار در مدارس گچساران فعالیت خواهند داشت.
هوشنگ دارفرین افزود :از همه خیرین و نیکوکارانی که با نگاه مهربان و خیرخواهانه شان همدل و همگام خانواده های نیازمند هستندبار دیگر می خواهم ما را در این هفته نیکوکاری یاری کنند تا سفره های محرومان از محبت هایشان پر بار باشد.
وی ادامه داد:براستی دستی که کمک می کند،از دستانی که برای دعا بالا می روند مقدس تر است. زیرا پول و خانه و… از بین می رود اما بزرگی و بخشش و نیکی هرگز فراموش نخواهد شد.
رییس کمیته امداد امام (ره) گچساران در پایان بیان کرد:بر اساس احادیث های زیادی نیکوکاری و رسیدگی به کار مردم و رفع نیاز آنها از برترین حسنات بیان شده است.
مردم خوب و مهربان شهرستان گچساران می توانند تا بیست و نهم اسفند ماه کمک ها و هدیه های خود را تحویل این نهاد مقدس (کمیته امداد) دهند.

خبرنگار: صدیقه محمدی 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.