تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اسفند 1401 - 22:56

مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برای اولین بار،حتی یک فرد پشت نوبت دریافتی مستمری نداریم

برای اولین بار،حتی یک فرد پشت نوبت دریافتی مستمری نداریم
مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد عملکرد بهزیستی استان در زمینه ثبت افراد پشت نوبت دریافت خدمات مستمر بهزیستی را تشریح کرد.

به گزارش“صبح خرد “،محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد  عملکرد بهزیستی استان در زمینه ثبت افراد پشت نوبت دریافت خدمات مستمر بهزیستی را تشریح کرد.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه هرساله حدودا ۶ تا ۱۰ هزار فرد متقاضی دریافت مستمری پشت نوبت بهزیستی استان بودند افزود: : یکی از دغدغه ها و چالش ای اصلی اداره کل بهزیستی استان با توجه به تعداد جامعه هدف و حجم بالای مشکلات و محرومیت های این استان؛ مددجویانی بودند که سالهای سال پشت نوبت دریافت خدمات مستمر سازمان بهزیستی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کردند ، که خوشبختانه با نگاه ویژه دولت سیزدهم و ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور؛ قریب به ۷ هزار نفر و خانوار پشت نوبت، توانستند طی یکماه گذشته تا به امروز تحت پوشش و دریافت برقراری مستمری قرار گیرند.

آریا با اشاره به اینکه ، بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار حتی یک فرد پشت نوبت دریافت مستمری ندارد؛ افزود: تا یکماه قبل قریب به ۳۹ هزار فرد تحت پوشش داشتیم که با تلاش ها و پیگیری ها از طریق سازمان بهزیستی کشور توانستیم این رقم را به ۴۵ هزار نفر برسانیم.

مردم و خیرین در زمینه های نقدی و غیر نقدی جهت نیازهای جامعه هدف، همکاری کنند

مدیرکل بهزیستی استان شروع ماه رمضان در روزهای آغازین سال جدید۱۴۰۲ را مبارک توصیف کرد ، گفت : با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان نزدیک هست و این ماه از آغازین روزهای سال جدید شروع می شود ، بهزیستی استان از مردم عزیز، خیرین و همچنین موسسات خیریه خواست تا در زمینه مشارکت نقدی و غیر نقدی با سازمان بهزیستی جهت نیازهای جامعه هددف حداکثر همکاری را داشته باشند زیرا بهزیستی به تنهایی توانایی خدمت و کمک به این حجم از جامعه هدف که از عزیزان، دوستان و خانواده های ما هستند را ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.