تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 11:33

تجلیل از برگزیدگان قرانی دختر وپسر شهرستان باشت

تجلیل ازدانش آموزان برگزیده مسابقات قرانی در شهرستان باشت

تجلیل ازدانش آموزان  برگزیده مسابقات قرانی در شهرستان باشت
درچهل و یکمین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز آموزش و پرورش در مرحله شهرستانی ۱۸۳۶ دانش آموز در ۳۵مدرسه در رشته های نهج البلاغه، قرآن ، تفسیر قرآن ، انشای نماز، اذان ، احکام ، مداحی ، صحیفه سجادیه ، حفظ و ترتیل قرآن شرکت کردند که ۱۰۰ نفر دراین رشته های مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش صبح خرد از باشت در مراسمی با حضور مدیریت آموزش و پرورش ،معاونت پرورشی و تربیت بدنی ، معاونین و کارشناسان ستادی حوزه آموزش وپرورش این شهرستان از ۱۰۰ دانش آموز دختر و پسر برگزیده در مسابقات قرآنی تجلیل به عمل آمد.

دراین مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان باشت ضمن بیان قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان  گفت: درچهل و یکمین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز آموزش و پرورش در مرحله شهرستانی ۱۸۳۶ دانش آموز در ۳۵مدرسه در رشته های نهج البلاغه، قرآن ، تفسیر قرآن ، انشای نماز، اذان ، احکام ، مداحی ، صحیفه سجادیه ، حفظ و ترتیل قرآن شرکت کردند که ۱۰۰ نفر دراین رشته ها مقام اول  را کسب کردند.
سید حمید حیدری عنا از دانش آموزان خواست قبل از تحصیل علم و درس خواندن تلاوت قرآن راسرلوحه کار خود قرار دهند و کسانی که با قرآن ارتباط دارند از فتنه ها و
بلاهای آخر الزمان در امان خواهند بود و از آنها خواست سربازانی در ترازانقلاب باشند.

حیدری گفت: جای بسی خرسندی است ۱۰۰ دانش آموز دختر و پسر شهرستان باشت توانسته اند دراین دوره از مسابقات حائز رتبه ومقام اول شوند.

سید حمید حیدری عنا از والدین این دانش آموزان به خاطر اینکه فرزندان خود را از کوچکی به سمت و سوی قرآن سوق داده اند تقدیر کرد و گفت:
دانش آموزان نیز باید از معلمین و مربیان خود که به آنها علم و خواندن قرآن آموخته اند نیز تقدیر و آنها را مورد احترام قرار دهند. وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فضایی برای آشنایی با قرآن و معنویت فراهم  شده است درصورتی که قبل از انقلاب این طور نبود و دانش آموزان را از فضاهای قرآنی و دینی دور می کردند و به دیگر موارد غیر اخلاقی ترغیب می کردند.

دراین مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مدیران در برگزاری دوره های آموزش قرآن از۱۰۰ دانش آموز دختر و پسر برگزیده در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار ایت اله ظفری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.