تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 17:07

با حکم مدیر کل آموزش وپرورش؛

مدیر جدید آموزش و پرورش چرام منصوب شد /معاون آموزشی خداحافظی کرد

مدیر جدید آموزش و پرورش چرام منصوب شد /معاون آموزشی  خداحافظی کرد
با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان ،سید صدیف دانشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام شد. 
به گزارش“صبح خرد” حسنعلی عزت خواه در حکمی صدیف دانشی را  به عنوان مدیر جدید جایگزین  عابدکیش کرد.
عابد کیش اولین مدیر آموزش وپرورش چرام در دولت رئیسی است که  در خرداد ماه ۱۴۰۱ مسولیت اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام را برعهده گرفت و حالا با کمتر از یکسال از کوتاه ترین دوران مدیریتی چرام را به ثبت رساند. 
صدیف دانشی متولد ۱۳۵۴ و دارای مدرک کارشناسی الهيات است و عضو فعلی شورای شهر سرفاریاب،رئیس شورای بخش سرفاریاب،رئیس شورای شهرستان چرام ،ریاست شورای اسلامی شهر سرفاریاب را در سوابق خود دارد. 
همچنین کاووس جانی پور معاونت آموزشی آموزش و پرورش چرام نیر برکنار و معاون جدید به زودی منصوب میشود.
متن پیام خداحافظی جانی پور بدین شرح است؛ 

بنام خداوند جان آفرین
حکیم سخن در زبان آفرین

(ٱللَّهُمَّ مَٰلِكَ ٱلۡمُلۡكِ تُؤۡتِي ٱلۡمُلۡكَ مَن تَشَآءُ وَتَنزِعُ ٱلۡمُلۡكَ مِمَّن تَشَآءُ وَتُعِزُّ مَن تَشَآءُ وَتُذِلُّ مَن تَشَآءُۖ بِيَدِكَ ٱلۡخَيۡرُۖ إِنَّكَ عَلَىٰ كُلِّ شَيۡءٖ قَدِيرٞ)
 خدایا، اى صاحب فرمانروایى، به هر کس بخواهى فرمانروایى مى‌بخشى و از هر کس بخواهى فرمانروایى را مى‌ستانى، هر کس را بخواهى عزیز مى‌دارى و هر که را بخواهى خوار مى‌سازي، خیر تنها در دست توست؛ زیرا تو بر هر کارى توانایى.
“آیه ۲۶سوره ال عمران”
با سلام و عرض ادب و احترام
خداوند منان راشاکرم که برمن منت نهاد تا بخشی از عمر خویش رادرکسوت معاونت آموزشی آموزش و پرورش شهرستان چرام درجمع خوبان، برادران و خواهران فرهنگی، مدیران ومعاونین ،اولیا ودانش آموزان و دبیران بزرگوار باشم.
اکنون که به لطف حق این امانت بزرگ الهی (معاونت آموزشی) را تحویل میدهم وبافراغ بال به خدمت ارزشمند درسنگر مدرسه می اندیشم
بر خود فرض میدانم به رسم ادب و قدرشناسی از مدیر کل فهیم و اخلاق مدار سابق آموزش و پرورش استان جناب حاج زارع پور وهم چنین مدیر کل فعلی جناب حاج عزت خواه و مجموعه معاونین محترم سابق و فعلی اداره کل ،روسای ادارات و مجموعه کارشناسان اداره کل وتمامی معاونین آموزشی شهرستانها ومناطق که درمدت این چند سال افتخار دوستی و همکاری بااین عزیزان رانصیبمان کرد تقدیر وتشکر نمایم. 
وهم چنین لازم می دانم ازمحبت های روسای آموزش و پرورش شهرستان دراین چند سال جناب آقای عزیزی ،جناب آقای بازی بناری،جناب آقای عابدکیش و مجموعه کارکنان دوست داشتنی اداره آموزش و پرورش شهرستان وتمامی کارشناسان بزرگوار حوزه آموزش ،مدیران ومعاونین مدارس ،سرگروها وراهبران محترم آموزشی وتمامی دبیران ودانش آموزان و اولیا بزرگوار که دراین مدت افتخار خدمت به آنان را داشتم صمیمانه سپاسگزاری می نمایم و از همه ی بزرگواران و سروران عزیز حلالیت می طلبم و امید است ازتقصیرات این حقیر بگذرید که سخت محتاج عفو و محبتیم. 

هر که ما را یاد کرد ایزد مر او را یار باد
 هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد

 هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی
 هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد

 در دو عالم نیست ما را با کسی گرد و غبار
 هر که ما را رنجه دارد، راحتش بسیار باد

با نهایت ادب و احترام کاووس جانی پور

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

اداره آموزش و پرورش بویراحمد همه اصلاح طلب هستن چرا عزت خواه تغییرشون نداد حتی پستهای بالاتری به برخی از اونا داد که هیچکدام همسو با دولت نیستن
چون طرفدار نماینده هستن؟؟؟؟ آموزش‌ وپرورش کارش فقط سیاسی هست ان شاء الله مدیر کل رو هم به زودی عزل میکنن