تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 23:29

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی برنده مسابقات المپیاد کشوری شد/+تصاویر

دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی برنده مسابقات المپیاد کشوری شد/+تصاویر
در آیین تجلیل از مدال آوران المپیادهای کشوری که با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان کشوری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از این مدال آور ملی، با اهدای مدال و لوح سپاس تجلیل شد.

به گزارش“صبح خرد”،  معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد استان با اعلام این خبر گفت: ثنا دژآبادی دانش‌آموز پایه دوازدهم تجربی دبیرستان دخترانه فرزانگان یاسوج در زمینه سلولهای بنیادی بازساختی موفق به کسب مدال طلای این المپیاد ملی شد.

محمدجمالی آرند گفت: سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از حوزه‌های پرکاربرد در درمان بیماری‌ها در جهان است که نقش موثری در کارآفرینی و سرعت توسعه کشور دارد.

چمن آرا رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش وپرورش استان هم گفت: در استان کهگیلویه وبویراحمد طی مرحله اول المپیادهای علمی ۶۷۲ نفر باهم به رقابت پرداختند که از این تعداد ۸۹ نفر به مرحله دوم و استانی راه یافتند

دارنده مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور هم درباره رمز موفقیت خود هم گفت: توکل به خدا، حمایت خانواده، کادر مدرسه و تلاش‌های خودم موفق به کسب این مدال شدم.

دژآبادی افزود: المپیاد مسیر لذت‌بخشی است و برای همین دوست دارم علاوه بر تحصیل، در زمینه المپیاد نیز فعالیت داشته باشم ضمن اینکه در کارهای تحقیقاتی پژوهشی چندین سال کار می کنم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.