تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 12:35

واکنش متفاوت "تاجگردون" به خراب بودن مرکز "ام آر ای" گچساران؛

داستان این دسته کلید!

داستان این دسته کلید!
غلام رضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشتراک عکس دسته کلیدی فلزی به تعطیلی مرکز "ام ار ای" گچساران و معطلی شهروندان واکنش نشان داد و ضمن تاکید بر اهمیت راه ارتباطی چهار بانده گچساران به بهبهان نوشت؛ مخاطب این سخن خاص نیست و موضوع شهروندانم است.

به گزارش“صبح خرد”،  غلام رضا تاجگردون در صفحه شخصی خود نوشت؛  این مطلب مخاطب خاص ندارد و مربوط به موضوعي از همشهريانم هست. 

آناني كه پيج من را دنبال ميكنند حتما عكس اين كليدها را قبلا ديدند و موضوع را ميدانند. مربوط به مركز ام آر آي گچساران است. وقتي مردم وكالتشان در مجلس را به من دادند ديدم شهرستانهاي گچساران و باشت و حتي كهگيلويه بزرگ فاقد ام ار اي و حتي سي تي اسكن هستند.

 

حق مردم بود و توانستيم حق مردم را آنطور كه شايسته است رسانديم و آنان هم توجه كردند و با تلاشي كه صورت گرفت و مشقتي كه پديد آمد هم سي تي اسكن گچساران و هم ام ار اي گچساران و دهدشت از يك محل خريداري و نصب و راه افتاد.

 

همان موقع متقاضياني بودند از جمله مركز بهبهان كه خصوصي بود بي منت درخواست داشتند فقط مجوز را به ما بدهيد و بدون هزينه خودمان راه ميندازيم ولي مصلحت در اين بود بخاطر كاهش هزينه مردم اين مركز دولتي بماند كه با تعرفه دولتي به مردم سرويس دهد و خوب هم كار ميكرد و بعد داستاني پيش آمد كه قبلا در پيجم آمد و سر و كله اين كليد پيدا شد و كار حتي به هيات دولت هم كشيد و بگذريم.

 

مدتهاي مديدي است اين دستگاه ام آراي گچساران خراب است. به عنوان يك شهروند در اين مدت مرتب از مسئولين دانشگاه و شبكه و بيمارستان جويا بودم كه داستان چيه و هر بار به من پيام ميدادند و اينكه تا چند روز ديگه حل ميشه.اتفاقا سال گذشته يكي از نزديكانم بيمار شد و ناگزير شديم براي عكسبرداري به بهبهان عزيمت كند.

 

 

باز خدا را شكر جاده بهبهان اتوبان شده وگرنه مشقت دو چندان ميشد. هفته بعدش همان دوست بهبهاني را ديدم و نخواست خجالتم بده ولي به روي خودش آورد و باز هم گفت هنوز هم حاضريم. نميدونم چي بگم وقتي فرمايشات جديد رئيس محترم شبكه گچساران را خواندم كه هنوز هم خبرهاي سال گذشته را ميدهند.

 

لابد بعد از اين پست من جواب ميدهند دستگاه خوب نيست و برق ايراد داره و هزار مساله ديگر. من خوشحالم كه دهدشت و گچساران را با هم راه انداختيم تا مردم مظلوم كهگيلويه نخواهند براي عكسبرداري بيان بهبهان يا گچساران ولي سوال اينه چرا اون دستگاه و دهها دستگاه ديگر خراب نميشه و مگه همه دستگاههاي اينطوري گاز هليم مصرف نميكنند. 

 خيلي دوست ندارم اين حرف را بزنم و ميدانم مسئولين شبكه تلاش ميكنند ولي بيش از اين مردم خوب اين خطه را تحقير نكنيد. حق اين بود الان دستگاه دوم با مركز آنژيو طبق برنامه در بيمارستان نرگسي راه ميفتاد نه اينكه همون يكي هم خراب بمونه. از طلا گشتن پشيمان گشته ايم ……

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

یاد روزهای تاجگردونی بخیر ای کاش عزت برباد رفته گچساران هرچه زودتر برگرده