تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 16:23

به مناسبت هفته قوه قضائیه:

دیدار مهندسین بسیجی با دادستان و رئیس دادگستری گچساران

دیدار مهندسین بسیجی با دادستان و رئیس دادگستری گچساران
اعضاء هیئت اندیشه‌ورز و مسئولین کارگروه‌های تخصصی کانون بسیج مهندسین گچساران به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه به دیدار دادستان و رئیس دادگستری گچساران رفتند.

به گزارش“صبح خرد”،اعضاء هیئت اندیشه‌ورز و مسئولین کارگروه‌های تخصصی کانون بسیج مهندسین گچساران به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه به دیدار دادستان و رئیس دادگستری گچساران رفتند.

در این دیدار ابتدا سید یدالله افضلی، مسئول کانون بسیج مهندسین گچساران گزارشی از فعالیت‌های بسیج مهندسین و کارگروه‌های تخصصی ارائه داد و افزود: ظرفیت‌های بسیاری در بسیج مهندسین درزمینه های علمی، آموزشی و اجرایی وجود دارد ازجمله مهم‌ترین دغدغه نخبگان و مهندسین بسیجی، رسیدگی به مسائل و اولویت‌های واحدهای تولیدی شهرستان است تا به یاری خدای متعال بتوانیم زمینه و بستر لازم برای حل مشکلات و حرکت به سمت وضع مطلوب را فراهم نماییم.

وی افزود: پایش و عارضه‌یابی مشکلات واحدهای تولیدی گچساران (شهرک‌های صنعتی) در راستای تحقق شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) از اولویت‌های کانون بسیج مهندسین گچساران است. اگرچه نشست‌های مستقیم و بدون واسطه برای پیگیری و حل‌وفصل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان تا رسیدن به نتیجه مطلوب با مسئولان اجرایی و حتی بانک‌های عامل به‌طور منظم برگزار می‌شود.

در ادامه نیز اعضاء هیئت اندیشه‌ورز و مسئولین کارگروه‌های تخصصی گزارشی از اقدامات انجام‌شده را ارائه دادند.

سپس حجت‌الاسلام محمد صدرا ادیبان، دادستان گچساران در این دیدار ضمن تشکر از فعالیت‌های مهندسین بسیجی گفت: باید از ظرفیت عظیم مهندسین بسیجی برای تولید فکر و طرح‌های راهگشا جهت کمک به حل مشکلات مردم استفاده کنید.

وی افزود: خوشحالم که امروز در جمع شما مهندسین بسیجی هستم و این را بدانید که خدمت به مردم باارزش‌ترین موهبت الهی است و افتخار هم دارد.

دادستان گچساران ادامه داد: باید توجه داشت که یکی از وظایف مهم دادستان نیز رفع موانع تولید است و این قول را می‌دهم که در کنار شما مهندسین بسیجی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان را با جدیت پیگیری کنم.

دیانت رئیس دادگستری گچساران هم در ادامه گفت: هفته قوه قضاییه یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردانی چون شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلابی ایشان است که خالصانه سعی و تلاش خود را در جهت اعتلای اقتدار نظام اسلامی به کار بستند و پاداشی جز رسیدن به فیض شهادت درراه معبود برای ایشان ارزشمند نبود.

وی افزود: بنابراین قوه قضائیه با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام عظمای ولایت، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

رئیس دادگستری گچساران در ادامه نیز آماری از عملکرد دستگاه قضا شهرستان گچساران به مهندسین بسیجی ارائه داد.

تقدیر و تشکر از دادستان و رئیس دادگستری گچساران توسط اعضای کانون بسیج مهندسین شهرستان پایان‌بخش این دیدار بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.