تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 13:32

حال و روز پایانه مسافربری دهدشت؛

بدعت جدید یا راهی برای فرار از مالیات!؟

بدعت جدید یا راهی برای فرار از مالیات!؟
در حالی که دغدغه همه مسئولان و مدیران جهان امروز حل کردن مشکلات مردم در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از تکنولوژی روز است و مضاف بر آن وقتی دولت مصرانه دنبال جذب منابع از طریق مالیات است ولی به نظر می رسد پایانه مسافربری دهدشت جزیره مستقل تصمیمات سلیقه ای است و روح و روان مردم را آزار می دهد!

بدعت عجیب در ترمینال دهدشت؛ مردم آزاری یا راهی برای فرار از مالیات!؟

حرف شهروندان “صبح خرد”؛  اگر این روزها قصد مسافرت با اتوبوس دارید و به ترمینال مسافربری دهدشت مراجعه کنید می بینید که دفاتر فروش این پایانه صریح می گویند که کارت خوان ها جمع شده و نداریم و یا باید پول دستی دهید یا از طریق عابر بانک انتقال وجه صورت گیرد.

وقتی صبح امروز جهت خرید بلیط به پایانه مسافربری مراجعه کردیم گمان کردیم بر اساس قول فرمانداری کهگیلویه مشکل حل شده و در اقدامی عجیب مسئول دفتر به مسافران می گوید کارت خوان جمع شده و نداریم!
چند ماه پیش بوده که به محض مشاهده چنین اتفاقی در تماس با فرمانداری کهگیلویه قول حل مشکل دادند ولی علی رغم وعده دادن هنوز حل نشده است.

انگاری وضعیت شهر و مردم چندان اهمیتی برای مسئولان ندارد و گرنه برخورد با چنین اقدام غیرقانونی کار خاصی ندارد و فقط لازم است مسئولیت پذیر باشید و حال مردم برایمان مهم باشد.

تصور کنید شخصی از شهرها و مناطق اطراف دهدشت به پایانه مراجعه می کند و پول دستی ندارد، اپلیکیشن انتقال پول هم ندارد یا بلد نیست از چنین امکانی استفاده کند؛ حالا باید مجددا به شهر مراجعه کند از عابر بانک های عموما بدون پول درخواست وجه نقد کند و مجددا برگردد و شاید در این فرایند ظرفیت اتوبوس تمام شود و ده ها مشکل دیگر! ایا حق شهروندان چنین برخورد غیر قانونی است و آیا دفاتر فروش بلیط از این طریق به دنبال فرار از پزداخت مالیات هستند!؟
در هر صورت مسئولان شهرستان باید پاسخگویی دغدغه ها و مشکلات مردم باشند و در عصری که جهان به سرعت در حال پیشرفت است باید در دهدشت همچنان به دنبال عقبگرد رفتن باشیم!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.