تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 13:31

در آئین تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن؛

انتقاد نماینده ولی فقیه از بد اخلاقی های رسانه ای: مدیر سابق بنیاد مسکن استعفا داد/عملکرد نیکزاد جهادی، انقلابی بود

انتقاد نماینده ولی فقیه از بد اخلاقی های رسانه ای: مدیر سابق بنیاد مسکن استعفا داد/عملکرد نیکزاد جهادی، انقلابی بود
با حضور اعضای شورای مرکزی، معاون وزیر راه،برخی نمایندگان مجلس، مدیران کل بنیاد مسکن استان ها و نمایندگان ولی فقیه در مراکز استان ها اکبر نیکزاد ۲ سال پس از گرفتن‌ مسئولیت ریاست بنیاد مسکن، تودیع و غلامرضا صالحی به عنوان رییس جدید این بنیاد کار خود را آغاز کرد.

به گزارش“صبح خرد”از تهران، اکبر نیکزاد ضمن تقدیر از مجموعه همکارانش در بنیاد مسکن و مدیران کل استان ها گفت: به دلایل شخصی و خانودگی از سمت خود کناره گیری کرده و متن استعفا را در اختیار شورای مرکزی قرار دادم. 

وی در مورد ادامه کار خود گفت: انشالله در هفته های پیش رو  در جای دیگری مشغول به خدمت خواهم شد. 

استاندار اسبق استان های کهگیلویه وبویراحمد و اردبیل افزود: همواره خود را سرباز نظام، انقلاب و مردم میدانم و هر جایی باشم کار و حل مشکلات مردم را اولویت اصلی خود می دانم. 

وی ضمن حلالیت طلبیدن از مجموعه بنیاد مسکن و با تقدیر از اعضای شورای مرکزی و وزیر راه و شهرسازی گفت: در مدت دو سال اخیر که افتخار خدمت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کارهای خوبی صورت گرفته و همواره تلاش کردیم در کنار دولت مردمی و انقلابی و رئیس جمهوری که برای مدیریت کشور و حل مشکلات شب و روز نمی شناسد حضور داشته باشیم و افتخار خدمت به مناطق و روستاها ایران را بخش بزرگی از توفیقات خود می دانم. 

رییس سابق بنیاد مسکن همراهی و همگامی دولت و نهادهای انقلابی با بنیاد مسکن در جهت حل مشکلات مسکن شهری و روستایی را شایسته تقدیر دانست و گفت: هر جابی و مکانی به مشکل برخوردیم و گرهی در کارها ایجاد شده با عنایت به توجه ویژه سید ابراهیم رئیسی و دولت مردمی حل شده و لبخند رضایت مردم در دورترین نقاط ایران و رضایت از عملکرد بنیاد مسکن در دو سال اخیر موید این موضوع است.

اکبر نیکزاد در ابتدای صحبت‌های خود، از عدم حضور وزیر راه و شهرسازی به دلیل کسالت خبر داد و گفت: در ابتدای دولت سیزدهم، حوادث طبیعی سنگینی رخ داد که هیچکدام به بحران ختم‌ نشد و توان بنیاد مسکن تکمیل شد.

نیکزاد گفت: بنیاد مسکن در دوسال گذشته ۴۸۸ هزار مسکن شروع کرده و ۱۵۸ هزار واحد مسکونی را به مردم تحویل داده است.

وی افزود: بنیاد مسکن در ۲ سال گذشته تمام توان خود برای ساخت مسکن را در این مدت به گار گرفته و از هیچ تلایشی مضایقه نکرده است.

نیکزاد گفت: برای ساخت ۴۸۸ هزار واحد مسکونی تک‌تک دوستان فعال در بنیاد مسکن با افتخار خونه دل خوردند و این‌ کار به پیش می‌رود.

رییس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: در مسئله مسکن محرومان تاکنون ۱۴ هزار واحد مسکونی ساخته شده است و ای کاش فرصت بود در این‌ افتتاح‌ها تصاویر رضایت مردم به تصویر کشیده می‌شد.

وی افزود: تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی مصوب است و افق طرح‌های هادی در ۹ هزار روستا بازنگری شده است و ۴۵ هزار جلسه برای این طرح‌های هادی برگزار شده است.

نیکزاد گفت: بنیاد مسکن بزرگترین تولیدکننده بتن در کشور است و ما در زمینه تونل برای تکمیل ادامه خط چهار مترو در حال فعالیت هستیم.

در ادامه نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سخنانی به تمجید عملکرد اکبر نیکزاد پرداخت و ضمن انتقاد از فضاسازی برخی رسانه ها و شبکه های مجازی گفت: تنها دلیل کناره گیری نیکزاد استعفای وی به دلایل شخصی و خانوادگی بوده و هیچ دلیلی دیگری نداشت.

حجت السلام و المسلمین روحانی نژاد خدمت در بنیاد مسکن را نعمت بزرگی دانسته و خطاب به مدیر جدید گفت: میز خدمت دائمی نیست و کار شما باید امتداد خدمات و عملکرد خوب مهندس نیکزاد باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.