تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 12:55

هنری؛

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از فعالیت های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از فعالیت های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا
کارگاه کوتاه مدت بازیگری با موضوع " بازیگری خلاق و مهندسی شخصیت " توسط موسسه تئاتر تجربی ایلدا ، انجمن نمایش شهرستان دنا ، شرکت روشن اندیشان خلاق و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنابرگزارشد.
به گزارش“صبح خرد”، کارگاه کوتاه مدت بازیگری با موضوع ” بازیگری خلاق و مهندسی شخصیت ” توسط موسسه تئاتر تجربی ایلدا ، انجمن نمایش شهرستان دنا ، شرکت روشن اندیشان خلاق و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا و با تدریس  وحید محمدخانی در روز های چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه مورخ بیست و پنجم الی بیست و هفتم شهریور در محل این اداره برگزار شد .

درخشان ضمن بازدید و اطلاع از وضع کلاس های آموزشی ، آموزش اصولی و پایه ای را شرط پویایی هنر دانست و خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت هنرمندان تحصیل کرده برای آموزش هنر بهره برد .  وحید محمدخانی مدرس کارگاه ، با بیان اینکه برای موضوع کلاس حدود یک سال کار مطالعاتی صورت گرفته است افزود: این کلاس با حمایت پارک علم و فناوری و مرکز جامع رشد توسط موسسه تئاتر تجربی ایلدا و شرکت روشن اندیشان خلاق با موضوع شکوفایی و خلاقیت و با هدف گسترش نگاه خلاقانه به مقوله هنر در آینده ای نزدیک در دیگر شهر های استان برگزار خواهد شد .

وی هدف از برگزاری اینگونه کلاس ها با سرفصل متفاوت خلاقیت و مهندسی شخصیت تغیر نگاه به مقوله بازیگری و دانش افزایی جمعی برای ارتقا سطح کیفی هنرمندان است .

در این کارگاه با ارائه تمریناتی همچون نوشتار خلاق ، بداهه پردازی جمعی و … هنرجویان به یادگیری پرداختند و در پایان این کلاس اتود های نمایشی هنرمندان به معرض نمایش گذاشته شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.