تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 13:09

آغاز جشن شکوفه ها و شروع سال تحصیلی جدید با حضور بیش از ۴۰۰ دانش آموز کلاس اولی در شهرستان باشت

آغاز جشن شکوفه ها و شروع سال تحصیلی جدید با حضور بیش از ۴۰۰ دانش آموز کلاس اولی در شهرستان باشت

به گزارش “صبح خرد” امروز ۲۹ شهریورماه همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان کلاس اولی در مدارس شهرستان باشت برگزار شد و بیش از ۴۰۰  دانش‌آموز دختر و پسر  سال تحصیلی جدید را آغاز کردند. این جشن در بیش از۴۰ مدرسه ابتدایی شهرستان باشت  و بصورت پایلوت در آموزشگاه زنده یاد اندرزی با

به گزارش “صبح خرد” امروز ۲۹ شهریورماه همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان کلاس اولی در مدارس شهرستان باشت برگزار شد و بیش از ۴۰۰  دانش‌آموز دختر و پسر  سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

این جشن در بیش از۴۰ مدرسه ابتدایی شهرستان باشت  و بصورت پایلوت در آموزشگاه زنده یاد اندرزی با حضور مسئولان آموزش و پرورش وشهرستان  برگزار شد.

سید حمید حیدری عنا ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید گفت: این جشن در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور در مدارس ابتدایی این شهرستان باشت طبق روال هر سال برگزار شد.

حیدری در ادامه گفت : با برگزاری این جشن بیش از ۴۰۰ دانش آموز کلاس اولی دختر و پسر سال تحصیلی جدید را آغاز کرده و وارد مدارس می‌شوند.

وی همچنین از برگزاری جشن جوانه‌ها در سطح مدارس متوسطه اول ویژه  دانش آموزان پایه هفتم خبر داد و بیان کرد: این جشن‌ها به منظور آشنایی با فضای مدرسه بوده و جنبه تفریح و شادی برای برای دانش آموزان  دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.