تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 12:26

روابط عمومی دفتر نماینده خبر داد؛

جزئیات حضور نماینده رامهرمز و رامشیر در وزارت نیرو

جزئیات حضور نماینده رامهرمز و رامشیر در وزارت نیرو
نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در وزارت نیرو حضور یافت.

به گزارش“صبح خرد”، روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده حوزه انتخابیه نوشت؛ ابراهیم متینیان پس رایزنی با وزیر نیرو و اخذ دستورات لازم برای پیشرفت پروژه ها و نیازمندی های حوزه انتخابیه در دیدارهای جداگانه ای با جوانبخت معاون آب و آبفای وزارت نیرو، کردی مدیرعامل شرکت توانیر و جعفری مدیرعامل آب و فاضلاب کشور تا حصول نتیجه از پای ننشست تا دستورات محرابیان را به سرانجام برساند. 

تامین و اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به مشراگه ، تامین و تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رینگ آبرسانی به رامهرمز و موافقت با واگذاری دو دستگاه تانکر آبرسانی به شهرستانهای رامهرمز ورامشیر خروجی دیدار متینیان با جعفری مدیرعامل آب و فاضلاب کشور بود. 

متینیان بلافاصله با کردی مدیرعامل توانیر دیدار نمود و ضمن اخذ ۷۰ میلیارد اعتبار برای ادارات برق رامهرمز و رامشیر ، ضرورت تسریع در راه اندازی واحدهای اتفاقات برق مشراگه و سلطان آباد را مطرح کرد و مدیرعامل توانیر با فراخواندن مدیران مربوطه دستور اقدام فوری داد. آرش کردی همچنین برای تامین تجهیزات و ملزومات روشنایی معابر این دو شهرستان دستور ویژه صادر کرد. 

ابراهیم متینیان عضو کمیسیون انرژی پس از آن با جوانبخت معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در خصوص سد ابوالفارس که در پائین دست این شهر قرار دارد و میتواند باعث رونق بیشتر کشاورزی و گردشگری شود رایزنی نمود و جوانبخت نیز طی تماس تلفنی با مدیران حوزه منابع آب کشور و خوزستان دستور داد مطالعات فنی این سد را هرچه سریعتر انجام و برای تصمیمات نهایی گزارش نمایند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.