تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 15:21

گزارش ورزشی؛

علی یاری زاده

تیم فوتسال «زهکش بنای دهدشت»قهرمان جام محلات کهگیلویه/موفق در توسعه؛قهرمان در ورزش+تصاویر

تیم فوتسال «زهکش بنای دهدشت»قهرمان جام محلات کهگیلویه/موفق در توسعه؛قهرمان در ورزش+تصاویر
مسابقات فوتسال جام محلات شهرستان کهگیلویه یادواره شهید لطف الله بیژنی و شهید علی کیان نژاد با حضور ۲۶ تیم در ماه مبارک رمضان برگزار شد و درنهایت تیم زهکش بنای دهدشت و شهید دامک گاودانه به مرحله نهایی راه یافتند که تیم زهکش بنای دهدشت موفق به برتری ۴ بر ۲ در فینال شد.

تیم فوتسال زهکش بنای دهدشت قهرمان جام محلات شهرستان کهگیلویه شد.

به گزارش“صبح خرد” ،هر سال طبق یک سنت با شروع ماه مبارک رمضان ؛بازار مسابقات فوتسال با حضور علاقه مندان به این رشته داغ می شود.

امسال هم مسابقات فوتسال جام محلات شهرستان کهگیلویه یادواره شهید لطف الله بیژنی و شهید علی کیان نژاد با حضور ۲۶ تیم در ماه مبارک رمضان برگزار شد و درنهایت تیم زهکش بنای دهدشت و شهید دامک گاودانه به مرحله نهایی راه یافتند که تیم زهکش بنای دهدشت موفق به برتری ۴ بر ۲ در فینال شد.

مراسم پایانی این مسابقات و اهدای جام با حضور امام جمعه دهدشت،معاون عمرانی فرماندار ،رئیس تربیت بدنی کهگیلویه و مسئولین شهرستانی برگزار شد‌.

شرکت مهندسی زهکش بنای دهدشت یکی از شرکت ها موفق در حوزه آب تاسیسات و تجهیزات است که در اولین حضور خود قهرمان این دوره از مسابقات جام فوتسال محلات کهگیلویه شد.

این شرکت موفق در عمران و توسعه با مدیر عاملی مهندس احسان تابش نژاد و در راستای مسئولیت های اجتماعی با ورود به ورزش نوید این را می دهد که بتواند در حوزه ورزش هم حضور موفقی داشته باشد .

مهندس تابش نژاد علاوه بر اینکه در زمینه اشتغال جوانان در شرکت ها و پروژه های کاری خود با آگاهی از حوزه ورزش که مدتی رئیس هیات مدیره تیم فوتبال تام دهدشت بود و هم اینکه حضور موفقی در شهرداری دهدشت داشت می تواند در زمینه ورزش با توجه به استعدادهای نابی که در ورزش فوتبال و فوتسال کهگیلویه بزرگ و دهدشت وجود دارد در این زمینه هم موفق شود و شور و نشاط را به جامعه جوان برگرداند.

بی شک با توجه به افزایش آسیب های اجتماعی و مشکلاتی که در این حوزه خانواده ها با آن دست به گریبان هستند؛سرمایه گذاری افراد موفقی همانند مهندس تابش نژاد می تواند نوید روزهای خوب برای دیاربلاشاپور و کهگیلویه بزرگ باشد.

این مسابقات می تواند باعث شکوفا شدن و معرفی استعدادهای فوتبالی نسل جوان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.