تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1403 - 22:32

آقای شهردار این تصویر را ببینید؛

شان دهدشت بالاتر از این است !

شان دهدشت بالاتر از این است !
میدان مرکزی هر شهر باید زیباترین و شیک ترین قسمت هر شهر باشد و استقرار و احداث المان ها باید بادقت و ظرافت خاصی باشد.

“صبح خرد”؛ میدان مرکزی هر شهر باید زیباترین و شیک ترین قسمت هر شهر باشد و استقرار و احداث المان ها باید بادقت و ظرافت خاصی باشد.

میدان و پارک مرکزی فعلی شهر دهدشت اصلا المان و نماد خاصی ندارد و پراک وسط شهر که محل استراحت و نشستن مردم است نیز حال و روز خوشی نمی بیند و سالها است به حال خود رها شده است.

المان مرکزی پارک که یه سک سازه فلزی سفید رنگ با چهار پا ،بدقواره است ؛ زنگ زده و نمایی نازیبا به المان و میدان داده که چشم میزند و دیده را می آزارد؛فاقد روشنایی است؛نیمکت های اطراف شکسته و رنگشان پریده است.

به خسرو دیدار شهردار با انگیزه و جوان شهر که همین مدت کوتاه نشان داده برای شهر و شهروندان آمده توصیه میشود آچه را دیگران انجام نداده و شاید برایشان مهم نبود آنجام دهد ،خود این میدان و المان و رنگ پریدگی و رنگزدگی را ببیند و مسئولانه در جهت زیباسازی آن با استفاده از نظر معماران و کارشناسان شهری اقدام کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

مردم شهرستان کهگیلویه دهدشت توابع آن سالهاست که از محرومیت رنج می‌برند اگر به کانال فاضلاب گلزار دهدشت مراجعه کنید در فصول گرم بوی تعفن مردم این محله کلافه کرده بعلت فقیر بودن ترک این محله برایشان مشکل است هرکسی بتواند به یاسوج و استان های همجوار مهاجرت کردند فقط افراد بی بضاعت

[…] خرد از شمایل نازیبای میدان مرکزی شهر اینجا بخوانید((https://sobhekherad.ir/?p=104632  ))انتقاد کرده و از شهردار دهدشت خواسته شده با نگاهی […]