تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 0:12

در بازدیدمیدانی از میادین دهدشت؛

شهردار دهدشت:میدان مرکزی دهدشت بانظرمتخصصین بازسازی می شود

شهردار دهدشت:میدان مرکزی دهدشت بانظرمتخصصین بازسازی می شود
دکتر خسرو دیدار بیان کرد:برای میدان مرکزی شهر دهدشت در سه حوزه معماری ؛هنری و فرهنگی با نظر متخصصین اقداماتی در دستور کار داریم که انشالله بتوانیم میدانی در خور شهروندان داشته باشیم .

شهردار دهدشت برای ساماندهی و بازسازی میدان مرکزی به عنوان  نماد شهر دهدشت وارد میدان شد.

به گزارش“صبح خرد” از دهدشت ؛باشروع به کار شهردار جدید دهدشت برنامه های وی در حوزه های مختلف شهری و با استفاده از صاحبنظران هر حوزه صورت تخصصی در دست اقدام و عملیاتی می باشد.

دکترخسرو دیدار شهردار دهدشت به همراه جمعی از کارشناسان و‌متخصصین حوزه معماری و آب؛فضای سبز؛گرافیک و هنر؛فرهنگی بازدیدی از سه میدان شهری دهدشت داشتند.

شهردار دهدشت در بازدید از میدان مرکزی شهر دهدشت و در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نقش مهم این میدان به عنوان نماد و مرکزیت شهری در فضای شهری دهدشت گفت :مطالعات کارشناسان حوزه شهری نشان می دهد
میدان مرکزی شهر باید به گونه ای باشد که یک فضای سرزنده و متنوع و جذاب در عین حال آسایش و آرامش شهروندان را فراهم کند.

دکتر دیدار افزود: با نگاهی به ترکیب جمعیتی میدان مرکزی شهر دهدشت و سایر میادین نشان می دهد که میدان مرکزی شهری مرکز همبستگی اجتماعی و فرهنگی و ارتباطات چهره به چهره می باشد.
خسرو دیدار با اشاره به میدان مرکزی دهدشت و لزوم توجه ویژه به آن گفت:بحث روشنایی و رنگ آمیزی و همچنین بازسازی و ایجاد فضای سبز متنوع در دستور کار می باشد.

شهردار دهدشت بیان کرد:برای میدان مرکزی شهر دهدشت در سه حوزه معماری ؛هنری و فرهنگی با نظر متخصصین اقداماتی در دستور کار داریم که انشالله بتوانیم میدانی در خور شهروندان داشته باشیم .

وی با اشاره به دو میدان شهید شیرودی و کتابخانه دهدشت و اقدامات انجام گرفته و برنامه های در دست اقدام بیان کرد:رنگ آمیزی و بازسازی نیمکت ها؛روشنایی و بازسازی چمن در حال انجام است .

شهردار دهدشت بیان کرد:برای تحول در شهر دهدشت نیازمند همکاری و همیاری مسئولان و شهروندان هستیم تا بتوانیم شهری شایسته شهروندان شریف دهدشت داشته باشیم و از نظرات تخصصی اهل فن در حوزه های مختلف شهری استقبال می کنیم.

قول شهردار دهدشت از میدان مرکزی شهر در حالی بود که چندی پیش صبح خرد از شمایل نازیبای میدان مرکزی شهر اینجا بخوانید((https://sobhekherad.ir/?p=104632  ))انتقاد کرده و از شهردار دهدشت خواسته شده با نگاهی زیباتر به ساماندهی نسبت آن اقدام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 14
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۵۶

خدا کنه ای گپ راست بو

ناشناس جمعه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۷

میدان وسط شهر مشکلی ندارد کمربندی شماره ۳که بیشتر از ۲۰سال است که قراراست کشیده شود چی شد

ناشناس جمعه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳

خیابان هارو درست کن نمیخوایم پارک درست کنید ماشین هامون داغون شدن جاده سمغان دهدشت درست کنید نمیخایم الکی پول بخورین آشغالهای سمغان ببرین اسم برای خیابانش بزارید اگه راست میگین چندسال بوجه سمغان کجامیره

علی جمعه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

با سلام
بهتر هست که در این زمینه نیروی متخصص از شهر هایی همچو شیراز یا اصفهان آورده شود جهت حداقل مشاوره -چون اگه نیروهای شهرداری توان چنین کاری را داشتند تا آلان کاری انجام داده بودن

علی جمعه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

با سلام
بهتر هست که در این زمینه نیروی متخصص از شهر هایی همچو شیراز یا اصفهان آورده شود جهت حداقل مشاوره

اشکان جمعه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲

کمربندی سوم لطفاً پیگیری شود

سعید شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

هرشهرداری که میادگیرمیده به میدان مرکزی شهرگیرمیده به جاش خیابونا رو درست کنین. سالی یبار این جدولهای شهر روتمیزکنین

سعید شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

هرشهرداری که میادبه میدان مرکزی شهرگیرمیده به جاش خیابونا رو درست کنین. سالی یبار این جدولهای شهر روتمیزکنین

شهروند شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲

متخصص فقط غلامی مشاور شهردار

رضا شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱

خدایی اصلا بهشون نمیاد مسعول باشن فقط بهشون میاد یه حقوقی تو شهرداری بگیرن و بخورن .و توی شهرداری بشینن با همدیگه تعریف بکنن.

طاها شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰

باسلام خدمت شهردار محترم.لطفا نظارت به تنها پارک جنگلی دهدشت هم بکنید.هیچ جای تفریگاه وفضای سبز وپارک برای بچه هامون توشهر نداریم.ازلحاظ تفریگاه دهدشت اندازه یه روستاهم نیست

صدرا شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲

نصف شهر ووسط شهر رو یه مدرسه ابتدایی گرفته که خیلی لازم نیست عوض اون میشه یه مجتمع بزرگ تجاری وتفریحی زد

شهوند دوشنبه , ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳

جناب شهردار نیاز به متخصص نیست نیروهای بفرست دوقدنی دهدشت بهبهان امیدیه یا بوشهر الگو برداری کنند به چه فضای سبزی دلنشین وچه درختانی زیبا دارند ببین چه اشکال زیبای به این درختان دادن تو سه شما نمیشود زیر دخت رفت شما شهر تمیز کنید درختان هرس کنید میان شهر پیشکشتان

شهوند عدد دوشنبه , ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴

جناب شهردار نیاز به متخصص نیست نیروهای بفرست دوقدنی دهدشت بهبهان امیدیه یا بوشهر الگو برداری کنند به چه فضای سبزی دلنشین وچه درختانی زیبا دارند ببین چه اشکال زیبای به این درختان دادن تو سه شما نمیشود زیر دخت رفت شما شهر تمیز کنید درختان هرس کنید میان شهر پیشکشتان