تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 20:47

پاسخ تاجگردون به نطق احمدزاده؛

خود را مخاطب فرمایشات نه چندان عالمانه و اخلاق مدارانه ایشان نمیدانم

خود را مخاطب فرمایشات نه چندان عالمانه و اخلاق مدارانه ایشان نمیدانم
منتخب گچساران و باشت به صحبت های استاندار کهگیلویه وبویراحمد واکنش نشان داد.

به گزارش“صبح خرد” غلامرضا تاجگردون در صفحه شخصی خود در پاسخ به صحبت های احمدزاده در گچساران به مناسبت گرامی داشت هفته معلم اینجا بخوانید https://sobhekherad.ir/?p=105438  نوشت؛ 

به نام خدا امروز استاندار محترم استان در مراسم روز معلم در گچساران مطالبي فرمودند که بطور مکرر در رسانه ها و دوستان عزیزم طي

پیامک اعلام فرمودند مخاطب سخنان ایشان اینجانب میباشد.

خواستم به استحضار عزیزان و هم استانیهای محترم برسانم؛

اول؛ يقينا نباید مخاطب مطالب ایشان که بنظر میرسید از سر عصبانیت گفته  باشد، من باشم چرا که از بعد از انتخابات تاکنون توفیق دیدار و جلسه و همکلامی با ایشان را نداشتم که بخواهم درخواستي براي تغيير مدیران داشته باشم و شان منتخب مردم را بسیار فراتر از این میدانم چنین درخواست سخيفي از استاندار محترم داشته باشم.

دوم؛ یقینا منظور از بکار بردن کلمه دروغگو توسط ایشان ، منتخب مردم و یا نماینده دیگر نقاط استان نمیباشد ، چرا که ایشان خود را مقید به اخلاق و ادب و دین میداند و شاید منظورشان کسان دیگری بود که من نمیدانم چرا که من در صف اول ننشسته بودم.

سوم؛  ایشان تصدیق میفرمایند اینجانب بیش از هر کس دیگر مطلع و مقید بر تفكيك قوا و وظايف نماینده بوده و انشالله به محض آغاز بكار مجلس توان آن را خواهم داشت با استفاده از ابزارهاي قانوني و نظارتی در جهت احقاق حقوق ملت ، رعايت بيت المال ، اجراء قانون اساسی به نحو مطلوب انجام وظیفه نمایم.

چهارم؛ حسب رهنمودهای مقام معظم رهبري قائل به این امر هستم دولت حاکم را همکار باشم براي زندگي بهتر مردم و عزت ایرانمان و بیان این اعتقاد و ادعا مانع از اجراء و استفاده از ابزار نظارتي مجلس نخواهد شد.

پنجم و توصیه آخر به استاندار محترم؛ این روزها مردم عزیز بیش از هر زمان دیگری تحت فشار هستند و هر لحظه يك حادثه و آسیب روح آنان را خدشه دار میکند. بجاي بكار بردن این نوع مطالب در فضاي مقدسی همچون تریبون روز معلم در نشست صميمي به مخاطب خاص خود که احتمالا یک یا چند نفر بیشتر نباشد مطالبتان را گوشزد کنید تا بیش از این روان مردم آسیب نبیند.

آخر اینکه اگر نمیتوانیم باري از دوش مردم، دولت و رییس جمهور محترم که این روزها بیش از هر کس دیگری تحت فشار است برداریم باري اضافه نکنیم و سر جمع اینکه من خود را مخاطب فرمایشات نه چندان عالمانه و اخلاق مدارانه ایشان نمیدانم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروند شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸

استاندار اگه وزیر کشور هم بشه در حد کل انداختن با تاحگردون نیست.