تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 18:07

تمام دنا متعلق به کهگیلویه وبویراحمد؛

تیر “بهرام” مرز را حفظ کرد

تیر “بهرام” مرز را حفظ کرد
چند روزی است که مصوبه روز ۱۴ اردیبهشت شورای عالی محیط زیست به ریاست شهید رئیسی، رسانه‌ای شده و مشخص شده که مدیریت بخش بزرگی از رشته‌کوه‌های دنا باید به اصفهان داده شود؛ موضوعی که با ضعف آشکار استاندار و مدیرکل محیط زیست نهایی شده بود اما اکنون نماینده جدید مردم در مجلس ورق را برگردانده است.

“صبح خرد”؛ محمد بهرامی نماینده بویراحمد ،دنا و مارگون در همین زمینه و در گفت‌وگو با خبرنگاران از لغو مصوبه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌واگذاری دنای شمالی به استان اصفهان خبر داده و گفته است که فعلا جلوی این کار را گرفتیم.

نماینده جدید مردم دنا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چه شده است که چنین مصوبه‌ای اختلاف انگیز آن هم با امضای رئیس‌جمهور فقید  نهایی و برای اجرا ابلاغ شده است توضیح داد : فعلا در همین حد بگویم که آن قدر مدیریت ما در محیط زیست ضعیف بوده که حتی مدیرکل ما را چندین بار به جلسات دعوت کردند اما وی در این جلسات حاضر نشد تا چنین تصمیمی گرفته شد.

وی تاکید کرد : به محض اطلاع از این اقدام، تلاش‌های متعددی را انجام دادیم و تا این لحظه اجرای این مصوبه متوقف شده و به زودی با اعضای شورای عالی محیط زیست جلساتی را خواهیم داشت.

بهرامی گفت : به زودی جزئیات این موضوع را با مردم در میان خواهم گذاشت اما مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد مطمئن باشند اجازه تضییع حقوق آنان را نمی‌دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۱۹

با اینکه بهت رای ندادم ولی دوستت داشتم دمت گرم مرد با غیرت لر

بویراحمدی چهارشنبه , ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸

هرآنکه کمتر حرف می‌زند بیشتر فکر می‌کند.دکتر بهرامی مطمئنن بیشتراز آنکه حرف بزند، کارمیکند وخواهد کرد.انشااله به امید سر بلندی وعزت بویراحمد

بهور چهارشنبه , ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴

🌹🌹🌹
*بهرامی یک اندیشه است برای همه جغرافیا*
*نقشه راه برای توسعه*
🌹🌹🌹
مرادم    بزرگی   چو  بهرامی  است
که الگوی اخلاق وخوش نامی است
نماینده    بودن   سزاوار    اوست
برازنده ی   شان   و   کردار   اوست

[…] مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد گفته بود (اینجا بخوانیدhttps://sobhekherad.ir/?p=108111 ) مصوبه شورای عالی محیط زیست در مورد الحاق بخشی از دنای […]

بویراحمد شنبه , ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸

شوخی نکن
تیر بهرام را سفارش کنید ترشی نخوره چون براش خوب نیست