تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1403 - 23:20

آقابان دست درازی به حریم کهگیلویه وبویراحمد ممنوع؛

این اقدام ترسناک منجر به عصبانیت اهالی دنا میشود

این اقدام ترسناک منجر به عصبانیت اهالی دنا میشود
گفته میشود نماینده سمیرم پیگیر تغییر و تحول یکی از پاسگاههای محیطبانی پادنا برای استان اصفهان بود و از مسئولین سازمان محیط زیست می خواست که پاسگاه بدون جابجایی تجهیزات به آن شهرستان تحویل داده شود.

“صبح خرد”، انجمن تشکل زیست محیطی دنا نیر denanir در  صفحه شخصی خود نوشت؛ طبق شنیده ها از افراد مطلع در سازمان محیط زیست کشور، روز گذشته نماینده سمیرم پیگیر تغییر و تحول یکی از پاسگاههای محیطبانی پادنا برای استان اصفهان بود و از مسئولین سازمان محیط زیست می خواست که پاسگاه بدون جابجایی تجهیزات به آن شهرستان تحویل داده شود.

این انجمن خطاب به نمایندگان استان نوشت؛ از نمایندگان محترم استان آقایان بهرامی و تا جگردون و دادستان محترم خواهشمندیم این موضوع را پیگیری جدی داشته باشند ، اگر صحت داشته باشد و دنا تحویل داده شود دیگر هرگز نمی توانید آن را برگردانید.

انگونه که محمد بهرامی نماینده مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد گفته بود (اینجا بخوانیدhttps://sobhekherad.ir/?p=108111 ) مصوبه شورای عالی محیط زیست در مورد الحاق بخشی از دنای شمالی به استان اصفهان فعلا متوقف شده ولی تحرکات نماینده سمیرم احتمالا در ادامه این مصوبه است؛مصوبه ای که منجر به عصبانیت شدید مردم کهگیلویه وبویراحمد ،فعالان محیط زیست و نماینده بویراحمد در مجلس شورای اسلامی شد.

توضیح؛ عکس خبر تزئینی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.