تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 - 9:34

مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه و بویراحمد: کمترین میزان طلاق در کشور مربوط به کهگیلویه و بویراحمد است

مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه و بویراحمد: کمترین میزان طلاق در کشور مربوط به کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش”جمانیوز”وبه نقل ازتسنیم:سعید محوری  اظهار داشت: براساس آمار ثبت شده واقع ازدواج و طلاق در این استان در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ ، ۹ درصد کاهش و ۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد. وی عنوان کرد: ۵۸ دفتر اسناد رسمی، ۲۵ دفتر ازدواج و ۱۱ دفتر طلاق در این استان در حال

به گزارش”جمانیوز”وبه نقل ازتسنیم:سعید محوری  اظهار داشت: براساس آمار ثبت شده واقع ازدواج و طلاق در این استان در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ ، ۹ درصد کاهش و ۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: ۵۸ دفتر اسناد رسمی، ۲۵ دفتر ازدواج و ۱۱ دفتر طلاق در این استان در حال فعالیت و ارائه خدمات به مردم هستند.

محوری کاهش ازدواج و افزایش طلاق را نگران کننده خواند و افزود: نداشتن آگاهی زوجین نسبت به مسائل اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی یکدیگر، آشنائی‌های اینترنتی، خیابانی و انتخاب نامناسب شریک زندگی و نبود آموزش‌های لازم در اوایل زندگی مشترک از جمله مهمترین دلایل افزایش طلاق است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت تشکیل و افزایش تعداد مراکز مداخله، ابراز کرد: انتظار می‌رود مسئولان و سیاستگذاران از این مراکز به طور ویژه حمایت کنند و از افراد کاردان و آشنا به کار در زمینه‌های مختلف حقوقی، روان شناسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بهره ببرند.

محوری خاطرنشان کرد: از مهمترین نهادهائی که میتواند بیشترین همکاری و تاثیر را در این زمینه داشته باشد میتوان به قوه قضائیه اشاره کرد که با تعامل و همکاری آنان زندگی‌هایی را که به مرز بحران و جدائی رسیده‌اند را دوباره به ساحل آرامش رساند تا زندگی مشترک را با خیالی آسوده و بدون تنش و به دلخواه خود ادامه دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.