تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 12:20

فرماندار کهگیلویه : انتخابات در فضایی سالم و قانون‌مند و با مشارکت حداکثری برگزار شد / با مخلان نظم شهر قلعه رئیسی برخورد جدی خواهد شد

فرماندار کهگیلویه : انتخابات در فضایی سالم و قانون‌مند و با مشارکت حداکثری برگزار شد / با مخلان نظم شهر قلعه رئیسی برخورد جدی خواهد شد

 پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir) فرماندار کهگیلویه با اشاره به درگیری‌های اخیر در شهر قلعه رئیسی مرکز بخش چاروسا گفت: کسانی که بعد از برگزاری انتخابات شوراها و اعلام نتایج سبب تشویش اذهان عمومی، اختلافات محلی و بی‌اعتمادی مردم به نظام شدند مستوجب پیگرد قانونی هستند. به گزارش“صبح خرد” ،علی پوزش عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با

 پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

فرماندار کهگیلویه با اشاره به درگیری‌های اخیر در شهر قلعه رئیسی مرکز بخش چاروسا گفت: کسانی که بعد از برگزاری انتخابات شوراها و اعلام نتایج سبب تشویش اذهان عمومی، اختلافات محلی و بی‌اعتمادی مردم به نظام شدند مستوجب پیگرد قانونی هستند.

به گزارش“صبح خرد” ،علی پوزش عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بر اساس زمان‌بندی و رعایت همه شرایط قانونی از سوی وزارت کشور برگزار شد.
وی بیان کرد: این انتخابات در فضایی سالم و قانون‌مند و با مشارکت حداکثری و با تشکیل هیات اجرایی و نظارت برگزار شد.
پوزش عنوان کرد: بعد از اعلام نتایج شمارش آراء در شهر قلعه رئیسی، برخی افراد در مورد چگونگی روند انتخابات و اعلام نتایج، اعتراض خود را تحویل دادند.
وی اظهار کرد که بر اساس قانون، هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان با برگزاری چندین جلسه و در فضای مناسب، اعتراضات را بررسی و پس از بازشماری، نتیجه تأیید انتخابات را با تغییراتی به‌اتفاق آراء اعلام کردند.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه پس از اعلام مجدد نتایج و رفع شدن همه ایرادها، معترضان با اعتراضات غیرقانونی خود باعث بی‌نظمی فضای منطقه شده بودند تصریح کرد: بر اساس قانون و دستورالعمل انتخابات این موضوع به هیات نظارت استان ارسال شد.
پوزش اضافه کرد: در این راستا هیات نظارت برای پیگیری‌های لازم در شهرستان حضور پیدا کرد که در پی آن، همه صندوق‌های شهر قلعه رئیسی با حضور نماینده قوه قضائیه در قلعه رئیسی بازشماری شد.
پوزش گفت که پس از بررسی‌های دقیق کارشناسان و هیات نظارت استان صحت انتخابات، دوباره تأیید شد.
وی با تأکید بر ایجاد امنیت و آرامش از سوی مسئولان و مردم در این منطقه اظهار کرد: بر اساس قانون با تشویش گران اذهان عمومی و مخلان بی‌نظمی‌های اخیر در شهر قلعه رئیسی برخورد خواهد شد.
در هفته گذشته طرفداران برخی نامزدها که نسبت به نتایج آرا در مرحله بازشماری صندوق ها در شهر قلعه رئیسی اعتراض داشتند سبب برخی بی نظمی ها در این شهر شده بودند.
بخش چاروسا به مرکزیت شهر قلعه رئیسی با بیش از ۲۱ هزار نفر جمعیت یکی از بخش‌های محروم استان کهگیلویه و بویراحمد است.

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.