تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1396 - 14:23

فرماندار کهگیلویه : ۱۶ پروژه با اعتبار۲۸ میلیارد تومان طی هفته دولت افتتاح وکلنگ زنی می شود

فرماندار کهگیلویه : ۱۶ پروژه با اعتبار۲۸ میلیارد تومان طی هفته دولت افتتاح وکلنگ زنی می شود

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir) فرماندار کهگیلویه گفت: ۱۶ پروژه با اعتبار۲۸ میلیارد تومان طی هفته دولت در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود. به گزارش“صبح خرد”، علی پوزش در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت برگزار شده بود از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶ پروژه با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان طی هفته دولت

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

فرماندار کهگیلویه گفت: ۱۶ پروژه با اعتبار۲۸ میلیارد تومان طی هفته دولت در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش“صبح خرد”، علی پوزش در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت برگزار شده بود از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶ پروژه با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان طی هفته دولت در شهرستان خبر داد.

فرماندار کهگیلویه، با بیان اینکه ۱۳ پروژه با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌‌برداری خواهد رسید سالن یکهزار و ۲۰۰ نفره ورزشی دهدشت با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ مییلون تومان، مجتمع فرهنگی گلزار با اعبتار یک میلیارد تومان، بهسازی جاده‌های روستایی، ایستگاه پمپاژ آب دم دره و خط ۲ مداره برق سوق به لنده را از مهمترین پروژه‌های افتتاحی عنوان کرد.

پوزش، افزود: سه پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی می‌شود که حفر و تجهیز چاه آب شرب دیشموک با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از جمله این پروژه‌ها است.پروژه مهم جاده پاتاوه -دهدشت روند اجرایی خیلی خوبی دارد که در صورت اختصاص اعتبار تا پایان سال ۹۷به بهره برداری می رسد که می تواند به توسعه دو شهرستان بویراحمد وکهگیلویه کمک فراوانی کند.وی گفت: با توجه به اینکه این پروژه به نام مقام معظم رهبری بوده مناسب بود که در دورانی که شرایطی پولی واعتباری خوبی در کشور بود به اتمام می رسید که در واقع کوتاهی شده تا اینکه بعد از سفر مرداد ماه هیات دولت به استان واختصاص بودجه ویژه روند اجرایی آن سرعت گرفته وهم اکنون پروژه در وضعیت خوبی قرار دارد.پروژه مهم و ارزشمند گازرسانی به چاروسا ،دیشموک و دهستان دشمن زیاری فاز اول آن به اتمام رسیده و با توجه به تخصیص بودجه لازم آمیدواریم در آینده نزدیک شاهد گازرسانی به این سه منطقه باشیم که با توجه با آمار ۴۲هزار نفر از نعمت گاز برخوردار خواهند شد وهم اکنون روستاهای جاورده ،درغک و قلعه رئیسی در حال شبکه گزاری هستند.

پوزش گفت: پروژه مهم آبرسانی به چهار شهر لنده،دهدشت،سوق وچرام از سد کوثر روند اجرایی بسیار خوبی دارد که از دیگر مصوبات سفر هیات دولت در مرداد ماه به استان است.همچنین مطالعه سد آبریز (مارون۲) ۴۰درصد پیشرفت داشته که اعتبارات آن از محل اعتبارات استانی خواهدبود.فرماندار کهگیلویه پروژه آب کشاورزی دهدشت غربی از دیگر مصوبات هیات دولت با ۴۷میلیارد تومان فعال است که حدود ۷هزار تا ۱۰هزار هکتار از زمین های کشاورزی دهدشت غربی را سیراب می کند.

فرماندار کهگیلویه، خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۱۴ روستا در حومه شرقی و تعدادی از روستاهای در مسیر پروژه مهم گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا تکمیل شده و طی هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی در ادامه گفت: ورزشگاه قلعه رئیسی نیز از دیگر پروژهای است که مبلغ ۴۰۰میلیون به آن اختصاص یافته که هدیه دولت تدبیر وامید به جوانان شهر قلعه رئیسی است.همچنین روکش جاده ارتباطی قلعه رئیسی به دهدشت از دیگر پروژه های است که در حال انجام است.

وی، با اشاره به پروژه‌های اجرایی در بخش سوق، تصریح کرد: آسفالت روستاهای دزک و دوریزگان و جاده روستاهای بی‌بی زلیخایی، بردکشکی و طوف خیمه از توابع این بخش در حال انجام است.

پوزش، پروژه بهسازی و تعریض جاده سوق به دهدشت را از دیگر کارهای عمرانی در سوق برشمرد و گفت: این جاده تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

این مسؤول بیان کرد: در اجرای پروژه آبرسانی از سد کوثر شهر سوق در اولویت قرار می‌گیرد.ضمن اینکه با اقدامات خوب دولت در حوزه آبرسانی هم اکنون شهر سوق از تنش آبی خارج شده و وضعیت مطلوبی دارد.فرماندار کهگیلویه خدمات دولت در کهگیلویه وسراسر کشور در حالی که دولت مشکلات عدیده ای داشت را قابل تحسین دانسته واز حمایت های استاندار ونمایندگان فعلی و سابق کهگیلویه نیز تقدیر کرد.

 

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.