تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 - 21:10

پیام فرمانداران کهگیلویه ولنده به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام فرمانداران کهگیلویه ولنده به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir) به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرمانداران شهرستان های کهگیلویه ولنده پیام های ارسال کردند. به گزارش“صبح خرد” متن این پیام های چنین است؛ بسم الله الرحمن الرحیم   هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرمانداران شهرستان های کهگیلویه ولنده پیام های ارسال کردند.

به گزارش“صبح خرد” متن این پیام های چنین است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنها زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

 

آسایش ،امنیت، سلامتی وآرامش جامعه ؛حاصل تلاشها ، فداکاریها ، ایثار و از جان گذشتگی  سخت کوشانی است  که با اراده آهنین  و با ایمان و اعتقاد راسخ به ارزش ها  و آرمانهای  انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی  در راه ثبات  امنیت در همه زمینه ها و پاسداری از مرزهای آبی و خاکی میهن عزیزمان فرو گذار نمی کنند.

 

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با شجاعت ، دلاوری و ایثارگری و با توکل به خداوند متعال و اقتدار و سربلندی در ایجاد امنیت وآسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند و اخلاق مداری، دین داری و قانون گرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.

 

پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند

 

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، قدردانی خود را از تلاش های ارزنده و عملکرد این عزیزان بزرگوار اعلام نموده و از درگاه خداوند ایزد منان توفیق روزافزون این قشر تلاشگر را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم  و امیدوارم در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی  و برقراری نظم وامنیت جامعه بیش از پیش موفق و موید باشند .

 

علی پوزش

 

فرماندار کهگیلویه

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

**********************************************************************************************************************

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

بسم الله الرحمن الرحیم

از دیرباز هرج و مرج ، هنجار شکنی و قانون گریزی یکی از آفات جدی شکل گیری جامعه مدنی بوده و هست . مبارزه با این مانع جدی ، بخش عمده ای از توان حکومتها و دولت بعنوان شکل جدیدی از جوامع امروزی را به خود اختصاص داده است .

با نگاهی به شش مولفه ساختار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی یعنی اقتدار ، عزت ، احساس مهربانی و خدمت به مردم ، دقت و مراقبت از انجام وظیفه قانونی ، درستکاری و امانتداری و دفاع از ارزشهای اسلامی میتوان مدعی شد یکی از مهمترین قوای قهریه اما در عین حال برگرفته از کرامت انسانی در ایران اسلامی به نام نیروی انتظامی و برای ساری و جاری ساختن قانون در کالبد جامعه با بهره گیری از تعالیم انسان ساز اسلام شکل گرفته است . اقتدار داخلی امروز، مدیون و مرهون سبزپوشانی است که از دورترین پاسگاههای مرزی تا محلات مرکزی ایران اسلامی ، مشق عشق خود را در مقابله با هنجارشکنانی همچون سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم عمومی معنا کرده اند تا خواب خوشی را برای هموطنان رقم زنند .

چهاردهم تا بیستم مهرماه هر سال بهانه ای است تا یادی کنیم از پاسبانان نظم و امنیت.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به نیابت از مردم شریف شهرستان لنده ، به روان پاک شهدای حریم نظم و امنیت درود می فرستیم و بر دستان پرتلاش و مقتدر حافظان اقتدار و قانونمندی بوسه میزنیم و سعادت و سربلندی این عزیزان را از خداوند مسالت می نماییم .

کریمی نژاد

فرماندار لنده

پایگاه خبری تحلیلی”صبح خرد”(sobhekherad.ir)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.