تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 - 23:10

انقلابی در پروژه های راه های کهگیلویه و بویراحمد و مناطق محروم، بخصوص منطقه ی زیلایی

دستور کار ویژه مدیرکل راهداري که در تاریخ خواهند ماند

دستور کار ویژه مدیرکل راهداري که در تاریخ خواهند ماند
یکی از مخاطبان صبح خرد یادداشتی کوتاه و پاسخی به تیتر یکی از رسانه های استان در مورد مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان ارسال کرد.

به گزارش“صبح خرد”، متن این جوابیه بدین شرح است ؛

به نام خداوند جان و خرد
اگر واقف باشیم که رکن چهارم دموکراسی، رسانه است پس باید بدون حب و بغض شخصی و در چهارچوب عقلانیت به کار خبرنگاری بپردازیم.
تیتر خبر رسانه هم استانی  آنقدر ناآگاهانه زده شده است که نشانه دهنده عدم آگاهی ادمین این رسانه است. و ما چنین افرادی را به بصیرت دعوت می‌کنیم. چرا که اگر به مدت زمان سرپرستی جناب دکتر جانی پور و میزان اعتبارات آگاه بودند این چنین خبری را اساساً با این تیتر کار نمی کردند که ما چنین خبری را در تضاد با منافع مردم می‌دانیم چون مأیوس کردن مردم دور از آرمان‌های انقلاب است.
اعتبارات مهمی که با تلاش استاندار محترم و مجمع نمایندگان استان بخصوص جناب دکتر روشن‌فکر و همچنین معاون عمرانی استاندار و مجموعه ی مدیریتی راهداری جذب شده، در طول تاریخ این میزان اعتبار بی سابقه بوده است.
چند مورد از اعتبارت را خدمت همه افکار عمومی عرض میکنیم.
۱_محرومیت زدایی ۵۲ میلیارد تومان.
۲_سفر ریاست محترم جمهوری ۲۰۰ میلیارد تومان.
۳_سازمان هدفمندی یارانه‌ها : ۵۰ میلیارد تومان
۴_اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی توازن و توسعه راههای روستایی. ۲۳۵ ميليارد تومان.
۴_اعتبارات وزارت نفت ۱۰ میلیارد تومان.
اینها بخشی از اعتبارات برای پروژه های عمرانی در نظر گرفته شده تا پایان سال مالی می باشد پس بی جهت نیست که با اطمینان مدیرکل راهداري و با قاطعیت به مردم قول می‌دهند.
جناب دکتر جانی پور از مدیران متخصص” و متواضع” و با سابقه” و شایسته راهداری ست، که در طول جبر تاریخی با کار در عرصه ی عمل برای ملت ثابت شده است. استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر جغرافیایی جز مناطق برف گیر و پر بارش است که امسال بارش های رحمت الهی زیاد بوده و همه ی ۷۷ نقاط برف گیر که بیش ۲۵۰۰ کیلومتر است که با پای کار بودن دکتر جانی پور، تمامی محور های مواصلاتی با تلاش راهداران باز شدند.
از مهم ترین شاخصه های مدیرتی دولت انقلابی: پاکدست بودن”، پای کار بودن” و کنار مردم “بودن است که جناب” دکتر جانی” پور مصداقِ این مهم است. جاودان باد چنین انسان هایی…
و همچنین پروژه مور زرد زیلایی که خدماتی در چند سال گذشته صورت گرفته اما کافی نیست، مورد توجه ویژه استاندار محترم، نماینده محترم، معاونت عمرانی و مدیر کل محترم راهداری بوده است که ۳۰ درصد اصلی این پروژه انجام شده و با برنامه ریزی های که با پیمانکاران پروژهای مهم مناطق زیلایی داریم، به محض مساعد شدن هوا از جبهه های مختلف هر پروژه، بیش ۳۰ ماشین آلات راهسازی از جمله :گریدر، غلتک، آب‌پاش، بولدوزر، بیل مکانیکی، و چندین دستگاه کامیون و همچنین اکیپ های مختلف پل سازی در این پروژه جهت انجام عملیات اجرایی مستقر خواهند شد.
و انقلابی در پروژه های عمرانی مناطق زیلایی در دستور کار مسؤلان استانی است که مردم طمع لذت زندگی را به معنای واقعی کلمه بچشند.
موفق باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Me یکشنبه , ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۱۴

دکتر جانی پور واقعا مرد شرافتمندی بودن