تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 - 12:20

درخت ۲۴ ساله بدون ثمر، آیا نباید قطع شود؟

درخت ۲۴ ساله بدون ثمر، آیا نباید قطع شود؟
مردم کهگیلویه بزرگ به خوبی می دانند که اصل و نیازهای اساسی کهگیلویه بزرگ توسعه پیشرفت در جهت عمران و آبادی و تکامل طرح های بزرگ و حیاتی مثل نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک، باند اضطراری دهدشت، آبرسانی به چهار شهرستان و همینطور شهرستان بهمئی از سد کوثر، معدن فسفات چرام و دیگر پروژه های که در این دوره مورد بی مهری قرار گرفتند و سید محمد موحد نماینده کهگیلویه در این دوره نیز نشان داد همانند دوره های قبل تر برای او فرع بر اصل اولویت دارد و تغییرات در ادارات و دخالت در انتصابات در این دوره جایگزین توسعه کهگیلویه گردید.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبان “صبح خرد” است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست ؛ خوانندگان  می‌توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

درخت ۲۴ ساله بدون ثمر، آیا نباید قطع شود؟

“صبح خرد”؛”فاطمه احمدی”؛ در این روزها که تنور گرم انتخابات در جای و جای استان و بخصوص حوزه کهگیلویه بزرگ گرم و پر شور شده است، می بینیم که کاندیداهای مختلفی در حال فعالیت و تلاش برای جذب آراء هستند و از ثانیه ای برای جلب توجه مردم دریغ نمی کنند.
این در حالی هست که روز به روز وضعیت التهاب گونه و مشقت بار کهگیلویه بزرگ برای مردم بیشتر و بیشتر روشن و نا امیدی مردم از جریان عزت بیشتر میشود چرا که وعده ها همان وعده های قبل و شعارها همان شعارهای قبل هستند و تغییری صورت ندادند.
وقتی به اسامی کاندیدای ثبت نام کننده در کهگیلویه نگاه میکنیم اسم جناب آقای سید محمد موحد را می بینیم که اگر از جوان ۱۸ ساله تا پیرمرد ۸۰ ساله اسم او را بپرسیم می داند،
در ربع قرن اخیر پای موحد در سیاست کهگیلویه بزرگ نمایان بود و او سوار بر اسب قدرت یکه تازی میکند، اسمی که برای کهگیلویه و اهالی مردم شریف کهگیلویه آشناست همانگونه که اسم محرومیت و فقر، نه تنها برای آنان آشنا بلکه با پوست و گوشت و خون شان عجین شده است.
مردم کهگیلویه بزرگ به خوبی می دانند که اصل و نیازهای اساسی کهگیلویه بزرگ توسعه پیشرفت در جهت عمران و آبادی و تکامل طرح های بزرگ و حیاتی مثل نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک، باند اضطراری دهدشت، آبرسانی به چهار شهرستان و همینطور شهرستان بهمئی از سد کوثر، معدن فسفات چرام و دیگر پروژه های که در این دوره مورد بی مهری قرار گرفتند و سید محمد موحد نماینده کهگیلویه در این دوره نیز نشان داد همانند دوره های قبل تر برای او فرع بر اصل اولویت دارد و تغییرات در ادارات و دخالت در انتصابات در این دوره جایگزین توسعه کهگیلویه گردید.
حال چند سوالی که از آقای موحد داریم این است که بعد از ربع قرن نمایندگی در کهگیلویه، با چه طرح و برنامه ای برای رفع محرومیت کهگیلویه دوباره پای به عرصه انتخابات گذاشته اند؟
مسلماً هیچ.
اگر طرح و برنامه ای برای پویایی، سازندگی، عمران و آبادانی کهگیلویه دارند چرا در این دوره که نماینده بودند این برنامه ها را اجرا نکردند؟

جناب آقای موحد اگر هدف شما خدمت به مردم شریف کهگیلویه هست بفرمایید که آیا ربع قرن نمایندگی برای خدمت به مردم کافی نبود؟ و اگر هدف فقط خدمت به مردم کهگیلویه بوده پس دلیل رفتن شما در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی به حوزه بهبهان چه بوده؟ آیا نمایندگی در بهبهان خدمت به مردم کهگیلویه بوده یا خیر ؟
اما این قدرت نمایندگی بوده که برای شما مهم بوده است.
و در پایان باید گفت مردم شریف کهگیلویه بزرگ، به این نتیجه رسیده اند؛ درختی که ۲۴ سال برابشان ثمره نداشته، از این به بعد نیز ثمری نخواهد داشت، آیا وقت آن نرسیده که خط بطلانی بر یک انتخاب اشتباه کشیده شود؟!
پس بیایم فارغ از بحث های قومیتی و جناح بندی های سیاسی، دلسوزانه و مدبرانه برای برون رفت کهگیلویه محروم و رفتن به سوی توسعه و عمران و آبادی برای ۴ سال آینده قدمی مثبت برداریم، که نتیجه ی آن یک انتخاب درست و سازنده؛ باشد ولا غیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 121 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 121
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

درود بر خانم احمدی عزیز

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۰۴

پشیمانیم که چند دوره بهش رای دادیم .دیگه تموم شد

سید سعید پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۳۵

دهن ملت چند دوره سرویس شد حالا پشیمانی

گندم پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

پشیمان باش از حضور در انتخابات و صندوق‌های رای

سینا جمعه , ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

متاسفانه این دوره استان ک. ب به طور کلی هیچ نمایندی در بهارستان نداشت.
این جای تاسف داره برای خودمان با انتخاب کردن های تعصبی وقومی وقبیله ای.

زهرا برموده سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

#نه به موحد

زهرا برموده سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

این درخت کلا بی ثمر میمونه حتی اگه صد ساله بشه!

محمود سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

موحد هیچ هدفی ندارد.صرفا حب قدرت دارد .به امید حق که این انتخابات پایانی بر عمر سیاسی موحد است

احمد چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۹

احسنت برخانم احمدی پس بیاییدبدون تعصب فامیلی وقومی وایل وتباری کسی راانتخاب کنیم که مدیر ومدبرواصلح باشد

حق خواه سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

واقعا زیبا و به خوبی نوشته شد، عامل بدبختی و فلاکت کهگیلویه باید از صحنه حذف گردد

یک کهگیلویه ای مهاجر در خوزستان سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

بادرود؛ مطالب نگاشته توسط نویسنده که خود از قشر جوانان تحصیلکرده منطقه میباشد صحبتِ خیلِ عظیمی از جوانان این دیار است. تقریبا تمامِ تحصیلکردگان و نیرویِ انسانیِ این دیار نیاز اساسی شان توسعه زیرساختها و درادامه آن ایجادِ کارهایِ زیربنایی است تا محرکِ تولید و شکوفاییِ اقتصادِ سرزمین مان باشد؛ کمااینکه مواردی ازاین قبیل در نوشتارِ فوق لیست شده است.
امروزه جامعه ای که فاقد زیرساخت باشد، عاری از تولید بوده و نتیجه آن مهاجرت به شهرهایِ دیگر ، سپس افزایش آمار اعتیاد و فحشا وسایر معضلات اجتماعی است.
براستی که نماینده سابق در فرصت۴ساله ای که دربهارستان حضور داشتند به این مهم توجه کردند ولی متاسفانه پس ازایشان این فرصت ازایشان گرفته شدو نتیجه آن وضعیتی است که اگر به دیده انصاف بنگریم در جامعه کهکیلویه بزرگ قابل مشاهده است. تردد در کافه ها و قهوه خانه ها، آمار خودکشیها در۴شهرستان، مخاجرت بی رویه سکانس هایی از وضعیتِ موجود است.امیداست مردمِ حوزه انتخابیه به سطحی از آگاهی رسیده باشند که نیازهایِ اساسیِ جامعه خود را بدانند و در پرتوِ این آگاهی بتوانند در انتخاباتِ پیشِ رو انتخابی هوشمندانه داشته باشند.
به امید پیشرفت کهگیلویه بزرگ

سلیمان سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

درود
بسیار زیبا
کاش این درخت بی ثمر ک ثمره کهکیلویه بزرگ را ب فنا داد خشکیده شود تا بیش از این دچار آه مردم سرزمینم نشود

ناشناس سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

٢٠ سال نماينده كهگيلويه بود ٤ سال نماينده بهبهان نتونست همين جاده بهبهان دهدشت درست كنه اون وقت انتظار عمران اياداني از ايشون داريد

ناشناس سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

سلام نه موحد حضرت آقا

فانوس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

موحد فقط برا اقوام خودش وبرایه عده ای بخصوص کار کرده وگرنه هیچ کاری وطراحی برا کهگیلویه اجرا نکرده بی لیاقت تر از خودش نیست

جلیلی سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

سلام.موحد در این دوره از سیاست حذف میشود.حذفی تاریخی.به امید خدا.

جوان سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

نه به موحد

چرام عزیز سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

به امید خدا بیاید دست به دست هم دهیم و ای غول بی هدف و نحس را که سایه شومش سالهاست عقده ای سرطانی در دل مردم پاک کهگیلویه بزرگ شده را از صحنه روزگار محو کنیم.

حرف حق سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

هیچکدام هرکسی برای خودش تلاش میکند نه برای مردم
یکی از یکی خدانشناس تر. هرکدوم فقط برای خود وخانواده اش وفامیل هاش کار میکنه نه برای مردم تا حالا کسی رو ندیدم که برای رضای خدا نمایندگی کند. وسلام ختم کلام

لیلی سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

موحدها بسیارند مثل موریانه به ریشه ی این ملت حمله کردن

محمد چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۱۸

واقعا کسی که در انتخابات شرکت کند و بخواهد رای موافق به موحد بدهد سالم نیست و از عقل سالمی برخوردار نیست. موحد خون مردم بدبخت را فاسد کرد . هنرش جز انتصاب مدیر جدید موافق و طرد مدیر مخالف چیز دیگری نیست.
باید مردم به حضور موحد و بزرگواری که لیاقت کاندیدشدن را ندارند اعتراض نموده و تحت هیچ شرایطی انتخاب نشوند.

رمضان پارسا فرهنگی بازنشسته سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

یکعده که نفع شخصی از ایشان می برن با پول های باد آورده کلاه سر مردم میزان ورای آنها را میخرن واین آقا که هر سال یک زن میگیره انتخاب وکاری به کهگیلویه بزرگ ندارن ووقت آن رسیده که دست در دست واین دیو را کنار بزنیم

خسروی سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

با احترام
متن جنابعالی ازهرجهت به نفع مخاطب مورداشاره است و به نوعی کلی گویی بدون امار وارقام ومستندات،

رضا چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۶:۳۷

بیاید کمپین نه به موحد بزنیم،

ناشناس سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

برای یک معمم روحانی غرور خیلی زشته فکر کنم این تو حوزه درسی بنام غرور تلمذ کرده مردم با دست رد به موحد به این خیمه شبازی پایان دهند

ظلم ستیز چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۲۰

ریاست به دست کسانی خطاست
که از دستشان دست‌ها بر خداست

ناشناس سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹

حضرت آقا ۱۲سال نبودند چطور ۲۴سال حساب کردین؟

مریم گلی سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

سرکتر خانم احمدی شما تعهد میدی درختی تازه بکاری که ثمر ‌داشته باشد ؟ آیا درختانی که یکبار ودوبار کاشته بودین ثمرداد یا ثمر داشتنذاگه داشتن بفرمایید .پس بنام کهگیلویه وبنام مردم کهگیلویه اژچرام تا بهمئی وطیبی وغیره نهالی دارید که بمردم بگویید حتما ثمر خواهذ داد یا اینکه بعد ۴ سال یا ۸ سال کاشت دوباره میخواهید بغرمایید که خشکسالی یا سرمازدگی باعث بی ثمری نهالکون شد ثس بنده هم نظرم اینه درخت ۲۴ ساله اگر بقول شما ثمر نداشت اما سایه اش اینقور بزرگ شده که نابستانهای گرم مردم بدبهت وبی کس این دیار در زیر سایه اش در تهران بشنند ودمی از سوختن بی کسب بیاسایند کی وچه کسی میخواعد اعلام کند که کا ثمرش را خواهیم دید کسان دیگر آمدند و صدای بوقهای بزرگشان ودیگهای بزرگترشان که بر تریلها سوار بود وبرنج پاکستانی دادند وبا تراولهایشان رای خریدند رفتن وامتحان دادند ولی مناسفانه مردود شدند حتی تجدیدی هم نشدن یکسره مردود شدند .پس بگذارید تا مردم بی کس در مرکز کشور به امید لااقل همین سایه زندگی کنند وقول ثمر ندهید که این خود یک نوع گول زدن مردم است .کسانی رفتم با قولها با وعدها با ……ولی آنجا که رسیدن حتی رنگشان را دیگر ندیدیم تا ۹۰ دقیقه بازیشون تمام شد بگذارید موحد حداقل در هر جلسه ملاقات عمومی در یک روز ۳۰۰ نفر و ببینه و برای هرکدام حداقل یک تلفن دیم نانه دستشان بده بخدا دیگران همین هم ازشون برنیامد پ کورپشیمانمان کردند وخداحافظی نکرده رفتن وبرنگشتن .چه گویم که ناگفتنم بهتر است خدایی درخت بزرگ سایه دار وبقول شما بی ثمر از درختان دیگر که نه سایه داشتن ونه ثمر بهتراست .!!!!!! وسلام

زکریا سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

سلام چیزی که من از مطلب شما برداشت کردم دادخواهی از موحد و امثال او نیست ….. چند جای مطلب گفتین مردم شریف. ….. یاد فردوسی کبیر افتادم گفت:به راستی که ما گر خرد داشتیم … کجا این سرنوشت بد داشتیم…. حالا تو بیا لیکک یا دهدشت یا هر شهری ببین کسانی دنبال موحد میدوند که جز منافع شخصی هیچ نیت دیگری ندارند…

الی پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۱۰

کاسه لیس جیره خور

لبیک سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

اقای روشنفکر و موحد استان را به گند کشیده اند

جوشکار سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

درختي که میوه اش فساد هست نه به موحد

میرزایی هرچه زودتر گندش باید پاک شود در بلاد شاپور سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴

هرچه زودتر گندش پاک شود

انسان سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

موحد با نفوذ و رانت خواری و بی عدالتی علاوه بر بدبخت کردن مردم کهگیلویه با نفوذ و رانت توی یاسوج هم مردم از ایشان متنفرند بخاطر بی عدالتی هایش

ناشناس سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

درود بر خانم احمدی عزیز شیر مادر حلالت

کریم سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

درود بر نگارنده این جمله که گفته درخت بیست و چهار ساله بی ثمر،،اگه این درخت صد ساله هم بشود باز هم واسه کهگیلویه بی ثمر هست مردم ساده دل کهگیلویه بیایید یه بار برای همیشه این درخت وامثالشو قطع کنید

حسین ظ سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

خدایاتوشاهدباش که پشیمانیم اگه روزی به خاطراین سناتورپیر و بی ثمرعمرمان‌ تلف کردیم وبی خوابی کشیدیم باکسی بحث کردیم کسی راازخودمان رنجاندیم.دوران گول خوردن تمام شد.

حسین ظ سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

درخت بی ثمر۲۴ساله بایدمحوبشه چندبارگول خوردیم‌ بسه دیگه

ناشناس سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

درود به شرفت

ناشناس سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

مردم بدبخت

ناشناس سه شنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

آخه تاکی میخواهید گول اینهاروبخورید بازیچه دستشون شدین بخداقسم هرچهارسال خرتون میکنندمیارندتون پاصندوق بخاطراینکه اینوبزنیدکنارمیرید رای به یهاحمق دیگه میدین اصلن رای ندین چهل وچندسال چیکارکردن که حالابکنند..

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۱۲

یک ساله قوچی بهتره سی ساله میشی است

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۱۳

اره

طاها چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۳۳

نه به سی محمد…این خانم کاملادرست میفرمایند… سی محمد یه سید سیدی محمید و یه مالمیری، خمه أ گلم بری همی ماله زیری…. این سرو(شعر) بهمئی حکایت سی محمده..😂.

طیبه چترروز چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۵۸

باییییید قطع شود.ربع قرن ذلت بدبختی برای مردم کافی نبود؟؟؟

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۰۲

بهبهان هم که اومد .در راستای خدمت به مردم کهگیلویه بود .همه ی مردم کهگیلویه رو کوچاند تو بهبهان .و بهبهان رو کهگیلویه کرد

احمد... چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۲۶

جناب چه خدمتی، علت عقب افتادگی کهگیلویه بزرگ این بود که همش یه نفر سکان مجلس را در دست داشت و یه شهرستان و حق و حقوق مردم را به فنا برد…
بهبهان را نابودکرد،مردمش می گفتن خدایا مردم کهگیلویه چطور این را تحمل می کردند…
ان‌شاءالله که بحق پهلوی شکسته فاطمه الزهرا(س)برای همیشه بخشکد و آه مردم دامنش را بگیرد و به فنا برود…

الحمدلله چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۰۳

بهبهان هم که اومد .در راستای خدمت به مردم کهگیلویه بود .همه ی مردم کهگیلویه رو کوچاند تو بهبهان .و بهبهان رو کهگیلویه کرد

مــــحمد چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۱۳

مــــــوحد که فقط در فکر

مــــحمد چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۱۵

مــــــوحد بیسوادترین نماینده ادوار مختلف

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۵۷

به هرکی رای بدین ازاین مفت خور بهتره

یاسین چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۴:۳۹

مقصر خودماییم، چ بویراحمد چ کهگیلویه، ب ادمهای بی نام و نشان و جوون اعتماد نداریم، فقط دنبال اسم و نژادیم برای انتخاب

بویرزا چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۰۱

موحد اختاپوستی است که با نفاق ایجاد تفرقه و دسته بندی های قومی بوسیله مشتی شیاد هرچهار سالی یکبارباتفکر ثلاث مگر وخوابید وبامزدوران در طیف مقابل با ارایه فئودال پروری وتجمع ضد حاکمیتی تمام آرمان های مردم غیور وارزشی کهگیلویه بزرگ را لگد مال نموده است آری این گرگ سالهاست با این گله آشناست

محمدعلی دبیقی چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۱۶

واقعا کسی که در انتخابات شرکت کند و بخواهد رای موافق به موحد بدهد سالم نیست و از عقل سالمی برخوردار نیست. موحد خون مردم بدبخت را فاسد کرد . هنرش جز انتصاب مدیر جدید موافق و طرد مدیر مخالف چیز دیگری نیست.
باید مردم به حضور موحد و بزرگواری که لیاقت کاندیدشدن را ندارند اعتراض نموده و تحت هیچ شرایطی انتخاب نشوند.

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۲۳

امیدوارم ک مردم عاقل بشن قید رای دادن رو بدن و ادمی بی شرف مث موحد درست نشده

سید خدابخش رستگاری چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۲۶

خانم محمدی شما دلسوز نیستی:آیا این درک را دارید که دولت برنامه برنامه ریز کارهای عمرانی است،ونماینده مسول تهیه وتوزیع بودجه نیست،نماینده پیشنهاد می‌دهد ونیازهارا مطرح می‌کند ودولت تصمیم به اجرای کاررا صادر می‌کند.درخت بی ثمر آن مسولین بی کفایت وحلقه به گوشی هستند که فقط دنبال مسائل تفرقه اندازی مثل کهگیلویه وبویر احمد کردن ویا ثلاث وبویر احمد کردن وخدشه دار کردن احساسات مردم هستند وبه عواقب آن هم نمی اندیشند.برای رضای خدا قلم بزن نه برای رضای افرادی که ارزشی برای سلامت مردم وزندگی آنهاقایل نیستند.

یا حق... چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۲۷

به امید خدا بیاید دست به دست هم دهیم و ای غول بی هدف و نحس را که سایه شومش سالهاست عقده ای سرطانی در دل مردم پاک کهگیلویه بزرگ شده را از صحنه روزگار محو کنیم…

یا علی مدد... چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۳۰

درود بر خانم احمدی…
ان‌شاءالله بحق امام حسین علیه السلام، برای همیشه بخشکد و آه مردم کهگیلویه بزرگ دامنش را بگیرد…

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۴۱

هیچ کدمشون بدرد نمیخورن فقت تبلیغ میکنن تا رأی جمع بکنن اصلا رای ندید بهتره

مهاجر پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

لطفا براساس فکر و منطق حرف بزنید…..شخصیت بزرگ همیشه واسه هرمنطقه حائز اهمیت اند ولی ما یکی می خواهیم که عمرا آبادی بدی به منطقه ….اون شخص کسی جزء حاج عدل هاشمی کس دیگه ای نیست هم می تونه صحبت کنه …هم با کامپیوتر ولب تاب می تونه کارکنه ….دانشگاه که بودم ایشون با لب تاب مشکل داشت همه ما را مسخره کردن که نماینده شما نتونست یه لب تاب و خاموش روشن کنه …..

افشین چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۴

موحد، برای من کار انجام داد، اما مهلک ترین نماینده برای معیشت و آبادانی کهگیلویه است. حتی اگه یک رأی بیاره من ناراحتم از این که چرا یک نفر بهش رأی داد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۶

چه خوب گفت.
استان کلن در عقب گرد است مخصوصن کهگیلویه بزرگ وتا این شرایط قوم گرایی است همینطوره

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

دقیقا

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

نه به موحد

معلم چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

نه به موحد

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

نمک نشناس
موحد براش کار کرده ،حالا اورا بد می‌داند
از تو جگرت در میاد

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

درودفراوان برخانم احمدی عزیز

حامد چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

خدایی دردت تو سر همه نماینده ها وکاندید های استان ک ب 💙👉👉🌹🌹

عبدالله نظرپرداز چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

هر کبوتر می پرد زی جانبی
وین کبوتر جانبِ بی‌جانبی

ما نه مرغان هوا، نِی خانگی
دانهٔ ما دانهٔ بی‌دانگی!
#مولوی
*جناب حاج آقا موحد*
پدربزرگ سیاسی چهارگانه
۵ دوره نماینده این خطه بودید
*در این میانه دقیقا ما کجائیم ؟*
ما : *شهرستانهای چهارگانه*
۱- *تعداد بیمه شده تامین اجتماعی* ما فقط ۵۲۰۰۰ نفر است که نشانه رکود صنعتی و عمرانی است
از سال ۱۳۷۴ تاکنون درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت ارتقا نداشته
یعنی ۲۸ سال یعنی ربع قرن
برای ارتقا به پلی کلینیک تخصصی
باید ۸۰ هزار بیمه شده داشته باشد
یاسوج و گچساران سال ۱۳۸۰ ارتقا گرفتند
تو با شهر ویرانه ما چه کردی؟
۲- *بیمارستانهای ما* همزمان با باشت بود اما هنوز تحویل نشدند و کمبود تخت بستری داریم و در زمان کرونا با وانت بیماران را به باشت و بهبهان میبردند
۳-در این سالها *فقط کلنگ زنی* داشتیم : سیمان سپو ، پتروشیمی دهدشت ، پالایشگاه بی رشته و…….
۴- *جاده ملی و ترانزیتی و مواصلاتی دهدشت به پاتاوه*
۳۰ سال طول کشید
از سال ۱۳۷۲ تا ۱۴۰۲
اونم ناقص و پرخطر تحویل شد
۵- جوانان ما پسران و دختران پیر و جوان ۵ صبح بیدار و برای چیدن گوجه به زیدون میروند تا لقمه نانی تهیه کنند – *اشتغالزایی*
۶- *رنگ شهرستانهای چهارگانه* همیشه زرد و پژمرده است
آه در خانه ام سینه به سینه بود
فقر ، بیکاری ، محرومیت ، خودکشی و…….

بیداد چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

ن به رای

سید سعید پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۴۸

دوستان سلام منم یکی هستم از دیر شما که بخاطر یک لقمه نان مجبور شدم از سن ۱۷ سالگی شهر دیارم را ترک کنم خیلی مواقع دوست دارم فقط پدر مادر را ببینم، تا میرسم دهدشت باید برگردم خونه الان چهل سال از عمر بگم مبارک یا نامبارک گذشت اما من چیزی از این نمایندگان جز خیانت ندیدم نه فقط شهر خودم بلکه در تمام استان ها هر چه هم پول جمع میکنم باید پول پیش خونه باشه پس حقیقتا هیچ کس به اندازه من بدبختی نکشید و ندید پس نه به رای در کل ایران الخصوص در استان های لر نشین شاید یک فکری برای استان بدبخت لر و قوم لر بکن

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

اولا نگارنده این‌متن نه سواد سیاسی داره نه شعور اجتماعی موحد ۱۲ سال ار کهگیلویه دور بود اگر برای دلسوزی قلم می زنی ونقد می کنی بگو ۱۲ سال چه کاری برای کهگیلویه انجام گرفت واگر کار زیر بنایی در استان انجام گرفت از وجود موحد است وانشاء الله به کوری چشم بی سوادان سیاسی بازهم خودش چون کسی در قواره وردای نمایندگی به غیر از موحد نیست

فقیر پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

توهم سودی ازموحد بردی وهم به آینده اش امید داری

رستم چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

تنهاکسی که بعدازانقلاب به کهگیلویه ضربه زد
محمدموحدمیباشد

عبدالناصر چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

خانی که از تمام خوانین روزگارکهگیلویه
اندازه درخت بیثمرتشبیح نبایدکرد
باید گفت درخت خشک که سایه ای هم ندارد

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

حقیقت گفتن نیازی به معرفیشخص ندارد هنگام انتخابات زمین وآسمان برای مردم جانثپارند آقای حاج آقا موحد بیست سال درمجلس بود چه کار عام المنفع وایجاد کارخانه های گوناگون که تعدادیجوانان مشغول بکارشوند درآن زمان تحریمی درکارنبود وایران مملو پول بوود وفقط کارهای شخصی انجام میدادند

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

والا موحد که خوب همه دهدشتیا رو برده سرکار چی میخان دیگ

سعید پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۵۳

اگه بجای حقوق آقای موحد نماینده نداشتیم و پول که به ایشان داده میشد و ما هم بز یا گوسفند میخریدیم قسم میخورم الان متونستیم اولین صادر کننده شیر و گوشت در جهان بودیم

خدا جای حق نشسته پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲:۵۹

چند سال است که موحد کاندید شده غیر از بدبختی چیزی ندیدیم از صد رود مارون بگیر تا صد ابریز که نگذاشت این صد را در منطقه دشمن زیاری به ثمر برسانند اگر صد آبریز درست می شد مردم کم بضاعت شهر دهدشت به بهبهان نمی رفتن واسه گوجه چینی وغیرو

ناشناس پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۲

ثففصیصیصیصصفئث۵۲غثفثفثسثثفسسسفیفثفث

انصاری پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

فکر نکنم مردم وطیف جوان روشنفکر حالا کهگیلویه به نادانی بیست چهارسال قبل باشند و هنوز دوغ از دوشاب تشخیص ندهند وباز موحد را انتخاب کنند

انصاری دهتینی هستم پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

فکر نکنم مردم وطیف جوان روشنفکر حالا کهگیلویه به نادانی بیست چهارسال قبل باشند و هنوز دوغ از دوشاب تشخیص ندهند وباز موحد را انتخاب کنند

امید پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

واقعا آقای موحد کهگیلویه رو نابود کرد فقط کار شخصی خویشاوندان ،ای دلیل عقب ماندگی ای موحد

جامعه هدف پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

مسخره🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

گندم پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

نه به انتخابات

سید عبدالحمید روحانی پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

فقط سید محمد موحد

سید عبدالحمید روحانی پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

من ۲۷ ساله تهران و کرج هستم ، اصالتا دهدشتی هستم ، هیچ شخصی جز آقای سید محمد موحد لیاقت نمایندگی مردم را ندارد ، وسلام

سید عبدالحمید روحانی پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

من ۲۷ ساله تهران و کرج هستم ، اصالتا دهدشتی هستم ، هیچ شخصی جز آقای سید محمد موحد لیاقت نمایندگی مردم را ندارد

فقیر پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

خاک بر سرت .همین دله دزد تورا برده اونجا توغربت آواره کرد

ناشناس پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

به نظرشماقدم درستی که برداریم چیست انتخاب کیست بازهم همان افرادتکراری کدام بهتربودکدام یک قدم برای مخرومیت زدایی برداشت شماتبلیغ برای چه شخصیتی میکنیدچه تفاوتی باهم دارندافرادی که درصخنه حضوردارندبازمردم راباهیاهوگول نزنیم وراه درست رادرپیش بکیریم مگرغیرازاین سه شخص مانداریم افرادتحصیلکرده وباسوادی داریم که متآسفانه به علت فقرگمنام هستندومافقط همین دوسه نفررامیشناسیم که تاریخ مصرفشان تمام شده عیب ازخودمان است لطفابجای تبلیغ برای این بزرگواران ازمردم بخواهیداشتباهات گذشته راتکرارنکنندنه اینکه یکی رابکوبیم که راه برای اون یکی بازشودهرسه رامردوداعلام کنید تاراه درست پیداشودباتشکر

حسین پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

وقتی درختی که ۴۳ سال ثمر نداده قطع نمیکن ازاین چه توقعی هس

موحد دروغگو همانند عالم بی عمل زنبوربی عسل پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

موحد فقط دروغ

گفته های شما کاملا منطقی وخارج از رنگ وبوی سیاسی بود،صرفا دغدغه مندی بود پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

احسنت برشما وکلمات پر مغزتان.آزموده را آزمودن خطاست،وروددوباره قطعا زیاده خواهی بوده ولاغیر.

Sajad پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

حاج آقا موحد؛ شناسنامه كهگيلويه هستش،شما ادارات هرشهري تشريف ببريد حداقل در هر اداره اي يك نفراز ازكهگيلويه رسمي مشغول بكارهستند كه باعث شده مشكلات هزاران خانواده حل شود وازطرفي بعنوان همشهري بهشون مراجعه ميكنيد كار ماهاهم راحتتر انجام ميشود؛ پس بي انصافي نكنيد وچاپلوسي نكنيد
حداقل ايشون اونقدر براي مردم خودش ارزش قائل هستند ك شبانه وروز جوابگو مردم هستند و تا جايي كه درتوانشون باشد مشكلات مردم حل ميكنند
وقتي سرمايه دار باهزار بدبختي راضي ميكنند ك سرمايه خودشونو بيارند درشهر بُن بستي سرمايه گذاري كنند ولي مردم ما با تفنگ تهديدشون ميكنند يا به هرطريقي رقيب ايشون خراب ميكنند؛ شما بفرمائيد چ بايد كرد؟!!!!؟؟

ناشناس پنجشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

انتخابات رای عجب

ناشنای جمعه , ۱ دی ۱۴۰۲ - ۰:۱۸

اگر مردانگی تجسم داشت شما بودین خانم.نه آن بی خاصیت های لندهوری که در عصر هوش مصنوعی هنوز میگن از اول موحدی بودیم و این شبیه همان تعبیر مشرکان در قرآن است که میگفتند پدرانمان را بر این آیین یافتیم!!
ما دلخوشی برای شرکت در انتخابات نداریم اما ربع قرن دنبال معاویه ی زمان بودن حماقت است حماقت.

ناشناس جمعه , ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱:۳۹

نباید درخت قطع بشه مگه فقط باید. ثمر داشته باشه واسه تصفیه هوا خوبه پس چرا باید قطع بشه

ایرانمنش جمعه , ۱ دی ۱۴۰۲ - ۸:۳۰

مردم بهبهان یک دوره نماینده ای به اسم موحد داشتن به اندازه چهار دوره بدبخت شدن

ناشناس جمعه , ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

هیچ کدام ازنماینده گان مجلس تاحالا به فکرمردم نبودندوگرنه طرح هامختلف رابه ضررمردم نمی دادندازجمله طرح های مختلف درشهرداری هاونظام مهندسی های معماری دزد… وبنیادمسکن ادراه گازآب ادراه مالیات وسایرادرات وغیره که به نام خصوصی ودولتی اینهاهزینه سنگین ازمردم بیچاره میگیرندوجلوی ساخت سازمردم رامیگرینددعا نفرین مردم اینه که خدالعنت کنه این دزدان دولتی راکه ازمهردولتی سواستفاده می کنندوازمردم پول ورشوه میخواهندوخودشان سرمایه ملی راچپاول می کنندوکسی نیست رسیدگی کنند

عباسی جمعه , ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

هیچ کدام ازنماینده گان مجلس تاحالا به فکرمردم نبودندوگرنه طرح هامختلف رابه ضررمردم نمی دادندازجمله طرح های مختلف درشهرداری هاونظام مهندسی های معماری دزد… وبنیادمسکن ادراه گازآب ادراه مالیات وسایرادرات وغیره که به نام خصوصی ودولتی اینهاهزینه سنگین ازمردم بیچاره میگیرندوجلوی ساخت سازمردم رامیگرینددعا نفرین مردم اینه که خدالعنت کنه این دزدان دولتی راکه ازمهردولتی سواستفاده می کنندوازمردم پول ورشوه میخواهندوخودشان سرمایه ملی راچپاول می کنندوکسی نیست رسیدگی کنند

ناشناس جمعه , ۱ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۴

کلیت مجلس به مردم مظلوم ایران ربطی نداره اگر نماینده مردم بودند
غارت مردم چه معنایی دارد ؟

ناشناس جمعه , ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

قربون تنور گرم ۲۴ساله جون

Mohamad ali جمعه , ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

نویسنده محترم متن بفرمایید با این تک قطبی کردن انتخابات که بر همه روشن است آیا جایی برای انتخاب هست یا باید بد و بدتر را انتخاب کرد و با این متن‌ها تنور انتخابات گرم نمیشود

سینا جمعه , ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

متاسفانه این دوره استان ک. ب به طور کلی هیچ نمایندی در بهارستان نداشت.
این جای تاسف داره برای خودمان با انتخاب کردن های تعصبی وقومی وقبیله ای.

امیردهقان نسب جمعه , ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

راس میگه این بابا دیگه مادام‌العمر شده آب هم یکجابمونه گندمیزنه

بهنام تقویان جمعه , ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

درود بر شیر مادران اهل خرد ودانش
انشالله که به امید خدا سایه شوم این پیر نادان
برای همیشه از صحنه سیاسی کهگیلویه بزرگ محو خواهدشد.
جشن بت شکنی این پیر بی سواد در تاریخ ۱۴۰۲،۱۲،۱۲

ناشناس جمعه , ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

برای من وشما ثمر نداشته اما برای خودش وخانواده اش ثمر داشته.الان جویا شوید ثمراتش هم صادرات کرده من وشما خبر نداریم.
همه نماینده ها به هدف کاشت ثمر برای خودشون وارد میدان می‌شوند.
وسهم ما فقط کاه وپوشال است ووعده های دروغین.
الهی آتش بیفتد در خرمنی که با اه دل مردم برای خودشان ذخیره می‌کنند.

زهرا جمعه , ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

برای من وشما ثمر نداشته اما برای خودش وخانواده اش ثمر داشته.الان جویا شوید ثمراتش هم صادرات کرده من وشما خبر نداریم.
همه نماینده ها به هدف کاشت ثمر برای خودشون وارد میدان می‌شوند.
وسهم ما فقط کاه وپوشال است ووعده های دروغین.
الهی آتش بیفتد در خرمنی که با اه دل مردم برای خودشان ذخیره می‌کنند.

منتقد جمعه , ۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

خانم احمدی پاسخ دهید ۱- مگه موحد مجری است یا قانون گذار ؟ ۲- وظیفه دولت وقوه مجریه دراستانها چیست ؟ ۳- وظیفه قوه مقننه درکشور چیست ؟ وقتی که بودجه رادراستان تقسیم می کنند وسهم شهرستان ها را کمتر می دهند چه باید کرد ۴- استانی که تنها سه نماینده دارد برای مثال درخصوص سد آبریز با استان خوزستان که ۲۰ نماینده دارد نزد وزیر ویا شورای برنامه ریزی کشور آرا کدام استان بیشتر اولویت دارد . شما یک روی سکه را می بینید . الحمدالله جوانان ما مثل شما فقط هنر تخریب دارند. درسفرهای رئیس جمهور ها مردم فقط نامه شخصی به ایشان می دهند . چند صد نفر درخصوص سد آبریز وکندی پتروشیمی جلوی استانداری اعتراض کردند . مگر همین مشکلات را نماینده گان درجلسات شور ای اداری استان مطرح نمی کنند پس چرا از طرف مجریان ودولت گوش شنوا درخصوص اجرا نیست . موضوع تنها این نماینده نیست آقای هاشمی وبزرگواری هم قبلاً همین مشکل رادارند . مگر دردوره بزرگواری واحمدی نژاد ۸۰۰ میلیارد دلار ارز به اندازه ۱۶ سال وارد این مملکت نشد پس سهم این شهرستان چه شد . نتیجه اینکه ما مردم این شهرستان مشکلاتمان را سیاسی وقوم قبیله ای مطرح می کنیم وخودمان هم به فکر توسعه نیستیم .

حسن شنبه , ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱:۴۱

یعنی با این اوضاع کنونی هنوز مردم تو فکر صندق رای هستن و حضور در انتخابات .
من تعجب میکنم .یکی نیست بگه شما که رئیس جمهور بی سواد را خودتون انتخاب کردین .چند تا نماینده هم انتخاب کنید هر چند تا الان هم چنین بود .شما ها با این کارتون نه تنها غرور ملت را خورد کردین بلکه دارین به ریشه این مملکت آسیب میزنید

ناشناس شنبه , ۲ دی ۱۴۰۲ - ۲:۵۳

درود برخانم احمدی واقعا متن خوبی زدین،موحد هیچ هدف خاصی برای کهگیلویه ندارد راه موحد و طرفدارانش همان راه بیست ساله هست که کهگیلویه روبه فلاکت وبدبختی رساندوهیچ دستاوردی نداشت انشاالله این دور با روسیاهی برای همیشه صحنه رو ترک خواهدکرد

ناشناس شنبه , ۲ دی ۱۴۰۲ - ۲:۵۴

درود برخانم احمدی واقعا متن خوبی زدین،موحد هیچ هدف خاصی برای کهگیلویه ندارد راه موحد و طرفدارانش همان راه بیست ساله هست که کهگیلویه روبه فلاکت وبدبختی رساندوهیچ دستاوردی نداشت انشاالله این دور با روسیاهی برای همیشه صحنه رو ترک خواهدکرد.مردم کسی رو می خواهند که خادم باشد کار کند نه حرف پوچ و توخالی تحویل دهد

بهنام فر شنبه , ۲ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۹

سلام بر خانم احمدی . موحد از همه بهتر میدونه مشکلات کهگیلویه چی هست وچی بوده چون اگه نمی دانسته چند نفر مثل شما بوده که بهش یاد آوری کنند.واون بنده خدا هم تلاشش کرد ولی علت ناموفق بودنش را نگفت. چون پول نفت ما را حماس وحوثی ها می‌خورند.یه لیوان آب هم روش اگه تعهد محضری میدی .اگه موفق نشدی حتی یه مشکل را حل کنی بیایی به مردم مستقیم بگی علت را درخدمت. چون موحد با این همه قدرت واینکه خودش هم قاضی هست می‌ترسه بگه

علی زیلایی شنبه , ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

باسلام
من با نویسنده ی متن فوق کاملا موافقم گرچه ساکن این شهر نیستم وجناب موحد هم انتخاب بنده نیست
باید بگم این گرگ سالهاست که با گله آشناست .واینکه مقصر ما مردم هستیم با این مردم احساساتی وکم سواد ودر بیشتر موارد باوجود مدرک بالا اما بیشترمان بی سواد هستیم وکلا نمایندهها هم سطحی نگر وعامیانه به بر نامه ریزی برای این استان نگاه می کنند ومخلص کلام اینکه بهترین کاری که جناب آقای موحد می تواند برای کهگیلویه بزرگ انجام بدهد حذف خود از نمایندگی است با احترام به هوادارای جناب آقای موحد .

ناشناس شنبه , ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

بعد دور دوم باید قطع میشد هنوز یه عده شک دارن که قطع شود محکوم که نیستید حتما باید رای به او دهید یه درد از یه جایی قطع شود بهتر از درد مادام العمر

Kourosh شنبه , ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

درود برشما خانم احمدی حرف حق وبه جا زدی

کیان یکشنبه , ۳ دی ۱۴۰۲ - ۲:۱۹

واقعاً دلم به حال مردم بیچاره میسوزه که از تعصبات وقبیله طوایف دست نمیکشن حداقل به خودتان ارزش بزارید

حسن یکشنبه , ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

درخت ۲۴ ساله آنقدر ریشه و شاخ برگ درست کرده که افراد عقده ایی دارن میترکن . شما از یک نماینده چه انتظاری داری ؟
درخت تنومند ۲۴ ساله با رای و پشتیبانی مردم تنومند گردید و حسادت ها نمی تواند به شاخه این درخت صدمه بزند تا چه رسد به ریشه آن .

صادقی دوشنبه , ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱:۱۴

خواهر گلم حضرتعالی هم مثل بقیه.. اولش باید چرب زبونی و چه کنم و چها کنم راه بندازی وقتی که رفتی دسته اون صندلی لامذهبو گرفتی اونوقت میگی؟ کی؟ من؟ من گفتم ، من اصلا شماهارو نمیشناسم من اصلا بچه کهگیلویه نیستم، من دقیقا تو همین بهارستان بدنیا اومدم تا دور بعدم خدا کریمه نمیدونید که مردم کریم و ساده اند

احمد سه شنبه , ۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

سلام هیچ درختی بی ثمرنیست.سایه وهوای پاکی که می دهد خودش ثمر هست البته کاری به انسانها ندارم منظورم درخت هست

عبدالله رکگو سه شنبه , ۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

سلام توهین وتخریب درست نیست ، اتفاقا تنها درختی که خ ب ثمر داد وآن هم از ریشه تا شاخه به شاخه، آقای موحد نماینده ادواری کهگیلویه بودبه محرومیت زیاد است وکوتاهی هایی هم صورت گرفته ولی باید انصاف داشت که نماینده توانایی اش هرچه هم مقتدر باشد محدود است وانتطار معجزه نباید داشت.والسلام.