تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فروردین 1401 - 0:32

گفتگو با معاون سیاسی استاندار در چرام ؛

سید جواد هاشمی : استاندار به چرام سفر میکند / در بحث امنیت مشکلی در استان نداریم

سید جواد هاشمی : استاندار به چرام سفر میکند / در بحث امنیت مشکلی در استان نداریم
معاون سیاسی و امنیتی استانداری از سفر دکتر احمدزاده استاندار به چرام خبرداد.

به گزارش“صبح خرد” از چرام آئین افتتاح طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر عصرامروز یک شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار،فرماندار چرام و معاون جوانان هلال احمر استان در کنار باغ چشمه بلقیس چرام برگزار شد.

سیدجواد هاشمی مهر معاون سیاسی استاندار در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار “صبح خرد” چرام پاسخگوی سوالات بود.

معاون سیاسی استاندار در خصوص تغییرات بخشداران باقی مانده از دولت قبل در استان گفت : انشالله تغییر آنها در دستور کار است .

هاشمی مهر در خصوص تمهیدات استان برای عید نوروز و بحث امنیت و ارتقا آن در استان اظهار است : در بحث امنیت مشکل خاصی در استان نداریم و بعضی چیزها که مورد نگرانی مردم است؛آسیب های اجتماعی است که به علت پایین بودن آستانه تحمل بعضی افراد یکسری نگرانی هابی بوجود آورد که خوشبختانه با اجرای طرح ارتقا امنیت مقداری از این نگرانی ها کاسته شد و در جلسات شورای تامین استان جلساتی برگزار شد و همه شهرستان ها رصد می شود.
وی افزود‌ : نیروهای انتظامی و قضایی و بسیج فعال هستند که مشکلی پیش نیاید .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در پاسخ به سوالی در خصوص حوادث تلخ جاده ای مهاجرین افغان و از بین رفتن تعدادی از آنها در جاده های استان به علت تصادفات آیا آمار دقیقی از تعداد مهاجرین اافغان و پاکستانی در استان وجود دارد بیان کرد:استان ما جز استان های ممنوعه است برای حضور اتباع خارجی مطرح شده اما بعضی از آنها ازدواج کردند و شرایط تحصیل برای فرزندان آنها در استان فراهم است.

اما تصادفات اخیر به علت سرعت غیرمجاز در تردد ها می باشد که موجب این حوادث تلخ شده و جنازه‌ های تصادف بعداز دو هفته در سردخانه یاسوج است و پیگیر هستیم که این اجساد تحویل کشور آنها داده شود.
معاون سیاسی استاندار در پاسخ به سوالی در خصوص گریه استاندار در دیشموک و اینکه دیشموک های هم داریم در چرام و سایر نقاط استان که کار آنها از گریه گذشته است چه برنامه هایی دارید که در بازدید های آتی استاندار و معاونین کار به گریه کشیده نشود بیان کرد ؛ دوست داریم اصحاب رسانه خیلی بداخلاقی نکنند چرا که استاندار برای اولین بار به دیشموک رفتند و وضعیت را دیدند و ناراحت شدند و طبیعی است که ایشان هم انسان است و حس انسان دوستی دارند و بعداز ۴۰سال که از انقلاب گذشته و همچنین محرومیت هایی وجود دارد قطعا نگران کننده است.

هاشمی مهر افزود :سفر دیشموک بار خوبی داشت و اعتبارات خوبی برای رفع محرومیت در نظر گرفته شده است.
معاون سیاسی استاندار خبرداد ؛ دکتر احمدزاده استاندار و برخی از مدیران استانی کهگیلویه و بویراحمد روز دوم فروردین ۱۴۰۱ اگر مشکلی پیش نیاید به شهرستان چرام سفر می کنند .

خبرنگار “صبح خرد” در واکنش به سفر استاندار به چرام گفت ؛امیدواریم که استاندار فقط به چشمه بلقیس و شمس آباد سفر و بازدید نکنند بلکه از مناطق محروم چرام بازدید کند که معاون استاندار پاسخ داد انشاالله استاندار به توگبری و طسوج و مناطق محروم چرام سفر و از نزدیک مشکلات را رصد می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۳۳

سایه خش