تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 22:53

دولت عدالت ؛ بدهکارترین دولت تاریخ ایران

دولت عدالت ؛ بدهکارترین دولت تاریخ ایران

جمانیوز: افزایش حجم بدهی دولت به پیمانکاران و سازندگان تجهیزات اخلالی در روند اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی ایجاد کرد و سبب شد بسیاری از پیمانکاران طرف قرارداد با دولت دچار مشکل مالی شده و نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.                                                                                     دولت ايران ٣٠٠ هزار ميليارد تومان بدهي دارد و توان بازپرداخت اين بدهي را

جمانیوز:

افزایش حجم بدهی دولت به پیمانکاران و سازندگان تجهیزات اخلالی در روند اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی ایجاد کرد و سبب شد بسیاری از پیمانکاران طرف قرارداد با دولت دچار مشکل مالی شده و نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.
                                                                                    احمدی نژاد..

دولت ايران ٣٠٠ هزار ميليارد تومان بدهي دارد و توان بازپرداخت اين بدهي را نيز دارا نيست.» اين بخشي از مصاحبه مفصل وزير راه و شهرسازي با سايت اطلاع‌رساني دولت است. او در حالي از رقم ٣٠٠ هزار ميليارد تومان تحت عنوان بدهي‌هاي دولت رونمايي كرده است كه پيش از اين مقامات وزارت امور اقتصادي و دارايي اين رقم را ٢٥٠ هزار ميليارد تومان اعلام كرده بودند. دولت يازدهم از ابتداي سال گذشته با هدف راه‌اندازي بازار بدهي‌هاي دولت نسبت به اختصاص بدهي‌هاي دولت اقدام كرد. برآوردها نشان مي‌دهد دولت در سال‌هاي گذشته بدهي‌هاي فراواني به پيمانكاران و طرف‌هاي معامله خود داشته است. افزايش حجم بدهي دولت به پيمانكاران و سازندگان تجهيزات اخلالي در روند اجرايي شدن پروژه‌هاي عمراني ايجاد كرد و سبب شد بسياري از پيمانكاران طرف قرارداد با دولت دچار مشكل مالي شده و نتوانند به فعاليت خود ادامه دهند. با احتساب رقم ٣٤٠٠ تومان براي هر دلار به‌طور متوسط بدهي‌هاي دولت رقمي بالغ بر ٨٨ ميليارد دلار خواهد شد. بسياري از كارشناسان بدهي عظيم دولت را ميراث به جا مانده از دولت يازدهم تلقي مي‌كنند.

منبع:آفتاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.